On Feb 12, 12:16 pm, "Scu
" <scu...@gmail.com> wrote:
> Jeg har ringet til Sonofon, men de siger at de ikke kan gøre noget, eller
> hjælpe. Er der nogen der har været ude for det samme? nummeret det drejer
> sig om er 58 59 00 00 - hvem er mon udbyderen af nummeret?
Det kan godt være det er et telefonsystem i f.eks. en boligblok. Da
jeg boede på kollegie havde vi en nummerserie til kollegiets
telefonsystem der hed 7777 4xxx. Når man brugte "straks-
viderestilling" (viderestilling uden at telefon ringede først) skete
det at det nummer der blev vist ved viderestilling var 7777 4000, et
nummer der ikke havde nogen abonnent (telefonsystemet var så ringe at
hvis man ringede til et nummer der ikke var nogen abonnent på lød det
blot som om den ikke blev taget - et problem når man flyttede og folk
ikke fik opdateret deres telefonbøger...).
IT & Telestyrelsen har en liste over hvilke nummerserier der er
tildelt hvilke teleudbydere. Jeg kan desværre ikke lige give dig den
direkte adresse, men med den i hånden kan du finde ud af hvilken
teleudbyder der har fået nummerserien. Hvis du kontakter dem må de
kunne hjælpe dig med hvad det er for et nummer.
Sidst men ikke mindst kan du jo prøve at spørge en af dem der ringer -
hvis du når at snakke med nogen - om hvem de forventede at få fat i,
evt hvilket nummer de har ringet til.