Kulturberigelsen fortsætter...
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 12-02-07 09:12

De 4 fremmede, der igår var på en 'mandetur' fortsætter
med at berige vores land, Danmark, med deres infame kultur:

http://ekstrabladet.dk/112/article270463.ece

Bør vi ikke snart hjemsende alle kriminelle fremmede?

Fra : Henning Sørensen

Dato : 12-02-07 09:14

> Bør vi ikke snart hjemsende alle kriminelle fremmede?

http://ekstrabladet.dk/112/article270493.ece

Jo - send dem da hjem.

/Henning.

Fra : Pjensen73

Dato : 12-02-07 19:21

-=* DANELAW *=- forklarede:
> De 4 fremmede, der igår var på en 'mandetur' fortsætter
> med at berige vores land, Danmark, med deres infame kultur:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article270463.ece
>
> Bør vi ikke snart hjemsende alle kriminelle fremmede?

Så længe vi har folk som Arne Wilstrup og Kim Larsen, er der ikke håb
om at de kriminelle fremmede bliver sendt hjem.
Og Bjørn Elmquist er bevæbnet til tænderne for at forsvare disse
kriminelle.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-02-07 19:35

In news:mn.64897d72a6171359.69839@FJERNDETTEgmail.com,
Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:

> Og Bjørn Elmquist er bevæbnet til tænderne for at forsvare disse
> kriminelle.

Ja de sikrer han jo mad på bordet.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : wilstrup

Dato : 13-02-07 12:45

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at de kriminelle fremmede bliver sendt hjem.
> Og Bjørn Elmquist er bevæbnet til tænderne for at forsvare disse

Med andre ord: du mener at både Kim og jeg er kriminelle? Og præcis hvad
mener du med at "sende de kriminelle fremmede hjem"? hvad er "hjem"? Hvis de
er danske statsborgere, så er de da for fanden hjemme allerede. De skal vel
i fængsel, hvis de er kriminelle - hvad ellers?

Fra : N_B_DK

Dato : 13-02-07 20:44

In news:45d1a4cd$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:
> Med andre ord: du mener at både Kim og jeg er kriminelle?

Jeg er nu sikker på den slags holdninger som Kim lægger for dagen havde
resulteret i et nakkeskud for landsforræderi, hvis han havde lever under /
lige efter anden verdenkrig.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-02-07 20:57

wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Med andre ord: du mener at både Kim og jeg er kriminelle?

Ja, Wilstrup, du er kriminel. Du prøver at hemmeligholde omfattende
forbrydelser imod menneskeheden.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Pjensen73

Dato : 13-02-07 23:01

wilstrup kom med følgende:
> [...]
> er danske statsborgere, så er de da for fanden hjemme allerede. De skal vel i
> fængsel, hvis de er kriminelle - hvad ellers?

Det jeg siger, er at du og Kim forsvarer kriminelle indvandrere. Du
mener nærmest at det er danskernes skyld at de er kriminelle.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 13-02-07 13:08

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Så længe vi har folk som Arne Wilstrup og Kim Larsen, er der ikke håb om
> at de kriminelle fremmede bliver sendt hjem.

For hver dag der går, bliver flere og flere danskere meget trætte
af de verdenskriminelles hærgen i vores verden.

Selvom halal-tåberne stadig kontrollerer både folketinget og
medierne, er der håb forude.

Det er jo de færreste idag, der ikke ved, at islamisme under
ingen omstændigheder kan forenes med den vestlige verdens
kultur.