G-streng akrobatik. Forleden i lunt vejr s~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-07 05:34

G-streng akrobatik. Forleden i lunt vejr sad jeg i mit
normal-arbejdsrum og hørte at autonome sparkede på mit plankeværk,
hvor Nyhedsavisen.dk netop havde fotograferet og bragt min propaganda
http://avisen.dk/lort-marmeladeglas-310107.aspx?CommentPosted=true#commentmessage

JEg løb ud i min lange skjorte og sørgede for hurtigt at gøre mit
fortov fremkommeligt efter hærværket og i travlheden så jeg ikke, at
der holdt en politibil på kørebanen - sært sammentræf - og ud sprang
indsatslederen og beordrede mig at få bukser på, selvom gaden ellers
var totalt øde denne hverdagsformiddag

Jeg forlod ham midt i hans snerpede sætning og løb ind og tog shorts
på og vendte tilbage til politi-narrehattene som jeg gav fingeren og
hånende skammede ud for viktorianisme - der var nu et Ekstrabladshold
der fotograferede som tilhørere og politiet forlod skamfuldt stedet og
EB sagde de ville skrive om det, men gjorde det ikke. De kan jo godt
se at "halvdårlig reklame er bedre end ingen reklame"(Simon
Spies-visdom) så de bringer af racister som mig kun meget,meget dårlig
reklame

Siden har jeg begyndt altid at gå med shorts - "at have støvlerne
på" - og min datter glemte sidst hun var her et par røde fjerlet-tynde
trusser der nu spændt ud over mit fede underliv, nærmest som en
g-streng og så lette, at de ikke overopheder som normale
bomuldsunderbukser gør. Og de er strammere.

Det har muliggjort ny teknik, når jeg lorter og pisser incl samtidigt,
idet de kan fastholde kop til det sidste og skål belagt indvendig med
plastfolie og stanniol til det første.

En usenetter har netop rost som festligt at jeg beskrev, at jeg for
ikke at forlade TV-program fandt enkel vej til lortning foran
TVskærmen og den rekord har jeg nu overgået

Se det kalder jeg videnskab med større nytte end Meitners relativity
(at dømme af Thomas Kroghs uvidenhed om denne). Desværre er Bo M
Mogensen for blufærdig til at holde sit løfte om at fotografere - han
fotograferede sidste sommer mit have og indbo rod kun, og afblæste
iår aftale

En specialestuderende tog fotoserie her incl lortpisteknik, men udelod
det af sit speciale, hun ville ikke have ry for at sympatisere med at

" Everybody's a mad scientist, and life is their lab".
David Cronenberg