Skitzofrent-psykotiske kosovo-asyl-avistes~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-07 15:06

Skitzofrent-psykotiske kosovo-asyl-avistes fobi-terapi

Som spejder i Nærum Trop vandrede vi i sommerferien over marker og en
af de yngste i patruljen påstod vandskræk - hydrofobi - og da vi
skulle krydse et lavt vandløb og soppede efter at have taget sko og
strømper af, stod klynkeren tilbage forlangte at blive båret og
patruljeføreren hev ham i armen og trak ham "mildt, men brutalt
overhørende protester" gennem de ufarlige vandstrømme og siden løj
han aldrig igen om vandskræk, men havde endda glæde af at svømme ved
stranden som os andre og erkendte, at tvangen var OK.

Så enkelt kan sindsyge kureres, i sjældne tilfælde.

Min og min fars voldsgrundlov hedder, at sindsyge kun skal tvinges,
hvis de er til fare for andre, så jeg har det lidt dårligt med sådan
voldeligt at tvinge - eller at stjæle eller løftebryde "for en vens
eget bedste".

Men min patruljefører viste sig jo klog, så ?

Hvis min kone er sur på mig og laver lækker mad i haven til min søn og
siger "det er ikke til dig" så har jeg brudt min grundlov og "pisset
på hendes ejendomsrert" ved at stjæle af den mad hun satte frem - og
det tog hun pænt, men det er mod mine principper. NB Hun sagde det
ikke som joke - japanske jokes er sære.

Nu har vi en hoben kosovo-muslimer som ikke er mere nødlidte end 1 mia
andre mennesker ,

og det påberåbes, at de er skitzofrentpsykotiske, og der kan ikke
gives korrekt medicin i Kosovo, så Rikke Hvilshøj skal finde det SYND
FOR DEM og ynke staklerne og lave særlov.

Måske de har fobi imod at rejse hjem, men bør de ikke tvinges?