Katten tygger mit hår
Fra : Kerstin Hundahl

Dato : 13-02-07 11:54

Hej jeg ville høre om der er andre der har samme (mindre) problem. Når
jeg vågner op om morgenen er det somregel fordi min hankat claudius
ligger ved mit hoved og er i gang med at tygge på mit hår. Jeg plejer og
flytte ham, og endda irrettesætte ham, men han bliver bare ved.
Jeg er ikke sikker på hvorfor han gør det, jeg har skiftet shampoo for
at se om det var det...men det virkede ikke.
Er der nogen der har en ide om hvorfor eller hvad jeg kan gøre for at få
ham til at stoppe?

Med venlig hilsen
Kerstin Hundahl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 13-02-07 12:45

On 13 Feb., 11:53, Kerstin Hundahl
<kerstinhundahlKA...@BAKKEgmail.com> wrote:

> Hej jeg ville høre om der er andre der har samme (mindre) problem. Når
> jeg vågner op om morgenen er det somregel fordi min hankat claudius
> ligger ved mit hoved og er i gang med at tygge på mit hår.

Vores ungkatte gør det i perioder. Lige for tiden har vi dog fred. Det
er kun min kones lange hår, de gider spise. Mon ikke det går over? Jeg
ville i hvert fald ikke skælde den ærede kejser ud.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Luise Andersen

Dato : 13-02-07 22:20

> [...]
> at se om det var det...men det virkede ikke.
> Er der nogen der har en ide om hvorfor eller hvad jeg kan gøre for at få

Kære Kirsten.

Jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg læste dit brev. Jeg har en
hunkat på over 2 år som stadig ligger óg tygger/nusser med kløerene i
mit hår og i min hovedbund. Jeg har selv forsøgt for lang tid siden at
stille spørgsmålet op på et debatforum, men uden held... Så vidt jeg har
forhørt mig om, er der nogen der mener det kan være hvis katten er taget
for tidligt fra moderen, dog er min Putte først taget fra som 12 uger
gammel som de skal være... Men hun nusser løs alligevel, og gerne flere
gange i døgnet. Nogle gange er det min oplevelse at det bare er
opmærksomhed, og andre gange, tjaaa aner jeg det ikke. Men alene er du
ikke
Når det bliver for meget for mig midt om natten med hendes klør, gemmer
jeg mit hoved under dynebetrækket, også går det bare udover kærestens
hår, så jeg tror ikke du kan stoppe Claudius i sit nusseri Og finder
du en kur, vil jeg da gerne høre om den!!

Med venlig hilsen
Luise Andersen