ferie med hund
Fra : tina hedeman

Dato : 13-02-07 16:55

hej med jer

vil høre om der kender nogle gode steder feks. hartzen hvor man kan tage
hund med. Vi vil gerne have vores 2 store hunde med.
så det skal være et sted hvor de er velkommen. Det vi søger er gode
vandremuligheder.
hilsen tina

Fra : JKrigslund

Dato : 13-02-07 17:03

On 13 Feb., 16:54, "tina hedeman" <t...@dch-grenaa.dk> wrote:
> [...]
> hund med. Vi vil gerne have vores 2 store hunde med.
> så det skal være et sted hvor de er velkommen. Det vi søger er gode

Vi var i Harzen en uge sidste år i Marts/April. Vi boede her:
http://www.lausekuppe.harz.de
På det tidspunkt kunne man leje huset via DanSommer/Novosol. Der er 3
huse som deler en næsten lukket grund. Vi var de eneste der var der på
det tidspunkt, så Sigfus (Newf 3 år) havde det hele for sig selv.
Huset ligger lige op til en skov, hvor der er vandreruter. Det var et
OK sted, men Harzen er lidt trist på den tid vi valgte.

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 22:09

KLIP

[...]

---------------

Godt der ikke var nogle søer - så var i ikke kommet hjem endnu

Hilsen Camilla
-hende med de små Border Terriere

Fra : jopa

Dato : 13-02-07 17:12

tina hedeman skriblede bla:
> [...]
> tage hund med. Vi vil gerne have vores 2 store hunde med.
> så det skal være et sted hvor de er velkommen. Det vi søger er gode

Her er lækkert.
Har cyklet en del rundt i området så jeg kender det.
http://www.ferielejligheder-harz.dk/hahnenklee.html

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : jytte

Dato : 13-02-07 19:32

> [...]
> hund med. Vi vil gerne have vores 2 store hunde med.
> så det skal være et sted hvor de er velkommen. Det vi søger er gode

http://www.harz-camp.de/
På denne campingplads har vi ferieret rigtig mange gange. Den ligger
op af et bjerg og der er rigtig dejligt. Hunde er meget velkomne der.
Om sommeren er der rigtig mange danskere. Man kan leje campingvogne
der

Hilsen Jytte M

Fra : jytte

Dato : 13-02-07 19:35

On 13 Feb., 19:31, "jytte" <mollie-...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> op af et bjerg og der er rigtig dejligt. Hunde er meget velkomne der.
> Om sommeren er der rigtig mange danskere. Man kan leje campingvogne

Ups jeg har lige set at man i de lejede campingvogne ikke må have
husdyr med

Fra : tina hedeman

Dato : 14-02-07 14:24

hej med jer
tak for det. jeg vil bestille nogle kataloger.
hilsen tina

Fra : qfha

Dato : 14-02-07 19:10

> [...]
> hund med. Vi vil gerne have vores 2 store hunde med.
> så det skal være et sted hvor de er velkommen. Det vi søger er gode

Det er ofte muligt at tage hunde med på hoteller i tyskland. Men husk
altid at spørge inden I bestiller værelser. Nogle steder tager man en
mindre ekstrabetaling for at rengøre efter hundene. I restauranter bør
I alindeligvis ikke tage dem med.
Her er et link til en tysk hundeside, hvor der henvisning til
overnatningsmuligheder.
http://www.hunde.de/german/tierhotels/index.html?section=hotels

mvh
qfha