sådan kan det gå...
Fra : Snuden

Dato : 11-02-07 23:12

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-02-07 23:36

Snuden wrote:
> http://www.freerepublic.com/focus/f-chat/1782184/posts

Herregud, den stakkels hund. Ved godt at mange ligefrem hader
pitbulls, men de er jo trods alt også levende skabninger. Det gør ondt
at se et dyr ligefrem mishandlet på den måde. Det ville da have været
en god gerning at aflive den på stedet, den har lidt frygteligt meget.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-07 10:31

>Det ville da have været en god gerning at aflive den på stedet, den har
>lidt frygteligt meget.

AV ! Ja, det er da godt nok synd for hunden, men mon ikke, at man kunne
bedøve den- fjerne piggene og så give den noget smertestillende +
penicillin- fremfor aflivning. Billederne viser desværre ikke, hvordan
historien ender.

Vi har selv en hvalp i behandling ligenu, for et hul i ryggen. En af de
andre hvalpe havde haft fat i ham og det havde så udviklet sig til en byld.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : jytte

Dato : 12-02-07 13:11

On 12 Feb., 10:31, "Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote:

> [...]
> bedøve den- fjerne piggene og så give den noget smertestillende +
> penicillin- fremfor aflivning. Billederne viser desværre ikke, hvordan

Nåårrhh, stakkels hund. Mærkeligt at den ikke stoppede efter at den
fik de første pigge i sig.
Det må næsten ikke være til at bedøve den, for så kommer den til at
ligge på piggene, så de kommer længere ind. Avs.

> Vi har selv en hvalp i behandling ligenu, for et hul i ryggen. En af de
> andre hvalpe havde haft fat i ham og det havde så udviklet sig til en byld.

Det var synd, men godt at den er i behandling, så går det forhåbentlig
hurtigt med at gro sammen igen, hvis ellers de andre hvalpe kan lade
den være i fred.

Jytte M

Fra : Jeannie Kristensen \~

Dato : 12-02-07 14:15

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.freerepublic.com/focus/f-chat/1782184/posts

Det viser også noget om HVOR farlig den hund er: Den stopper åbenbart ikke -
selv når den bli´r udsat for smerte - uhyggeligt!

Hilsen Jeannie

http://ckcs.dk med billeder af Cavalier King Charles Spanielhvalpe født den
3. februar.

Fra : Kim Christensen

Dato : 12-02-07 16:02

On 12 Feb., 14:15, "Jeannie Kristensen \(4700\)" <vir...@ikke.dk>
wrote:

> Det viser også noget om HVOR farlig den hund er: Den stopper åbenbart ikke -
> selv når den bli´r udsat for smerte - uhyggeligt!
>
> Hilsen Jeannie

Korrekt, En hvilken som helst normal hund ville have stoppet efter at
have fået de første nåle. Jeg mener i øvrigt at de nåle er meget svære
at fjerne igen, og at det nemt giver betændelse.

Hilsen Kim

Fra : Battlefield's

Dato : 12-02-07 16:20

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>have fået de første nåle. Jeg mener i øvrigt at de nåle er meget svære
>at fjerne igen, og at det nemt giver betændelse.

Hej
Længere nede i teksten står der, at det slet ikke er en Pitbull, men derimod
en Bullterrier (jeg synes nu ikke det er nemt at se med alle de pigge i
hovedet) i øvrigt står der også, at hunden klarede sig, her er hvad der
står:

The dog survived and went home the same day a little wiser with just some
ointment on his face.

Hilsen Vibeke

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-02-07 16:37

Battlefield's wrote:

> [...]
> sig, her er hvad der står:
>
> The dog survived and went home the same day a little wiser with

Åh, gudskelov Vibeke. Jeg havde ikke læst hvad der stod, da jeg
blev så ked af at se på den stakkels hund. Jeg kan slet ikke klare at
dyr lider, uanset hvilket dyr det er. Jeg er lidt af en pivemås i den
retning.