Flatcoated retriever, genetisk fejl ?? ;-)
Fra : Kim Spur

Dato : 30-06-01 16:27

Har Flatter en genetisk fejl ?

Vores hedengangne flat, kunne ikke sidde stille når hun skulle ski.., men
gik langsomt fremad, så hun kunne "pølle" en meter eller halvanden, i
stedet for at lægge det i en pæn bunke. Det troede vi nu bare var hendes
måde at gøre tingene på, men vores nye hvalp, som osse er en lille
flat-dame, gør det på samme måde.
Så jeg ville lige høre, om det er en "genetisk fejl", eller bare er
pudsigt sammentræf ??

Mvh, Kim Spur

Fra : Tina Dandanell

Dato : 30-06-01 18:44

Det er ikke kun flatter, der gør det. Min gamle labradortæve på 12 år gør
det samme. Og en af de unge tæver gør det også en gang i mellem. Men måske
er det en tæve-ting eller en retriever-ting; men det tror jeg dog ikke. Det
er nok bare et sammentræf.
Mvh. Tina
Kim Spur <kimspur@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Fcm%6.1033$c63.111037@news000.worldonline.dk...

Fra : x Vuf x

Dato : 30-06-01 18:55

Sat, 30 Jun 2001 17:26:56 +0200, Kim Spur wrote:

> [...]
>flat-dame, gør det på samme måde.
>Så jeg ville lige høre, om det er en "genetisk fejl", eller bare er

Det er bare et sammentræf, for 2 af mine papilloner gør det også.

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de tre *
http://www.sonpet.mixeren.com

Fra : R. Ilsøe

Dato : 01-07-01 09:49

Det er bare et sammentræf.

Ciko - Gør det
Sally - Gør det ikke
Indy - Gør det ikke
Rozita - Gør det ikke

Tillykke med den nye hvalp og undskyld jeg ikke fik svaret på mailen med
stamolysningerne. Min mail har kokset temmelig meget, men de ser meget gode
ud

Rinnie Ilsøe
ICQ# 14500901
http://www.dejligst.dk