Campingpladser nær vandet når man har båd ~
Fra : Carsten

Dato : 12-02-07 20:54

Er der nogen der har nogle gode erfaringer med campingpladser i DK, når man
har en stor gummibåd med. Det er meningen vi vil tage den op på bådtraileren
hver dag efter sejlturen.

På forhånd tak
Carsten

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 12-02-07 21:07

Hej Carsten
De fleste af TOP CAMPpladserne har vist nok også bådpladser til til både på
trailer.
Bare som orientering.
Kim

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 12-02-07 22:19

> [...]
> Er der nogen der har nogle gode erfaringer med campingpladser i DK, når
> man har en stor gummibåd med. Det er meningen vi vil tage den op på

Er det lige meget, hvor i landet?

Her er en på Djursland http://www.draaby.dk/

Mvh
Henning

Fra : kjeld krogh

Dato : 13-02-07 16:25

Hej Carsten
Vi var på denne plads sidste år hvor du kan få bådplads.
Vi synes det er en kanon plads
www.vikaercamp.dk

Mvh
Kjeld

Fra : Sten Larsen

Dato : 13-02-07 21:46

> [...]
> den op på bådtraileren hver dag efter sejlturen.

Det kan snildt lade sig gøre på Orø Camping, som ligger lige ned til Isefjorden.
/StenL

Fra : Kjeld Tommy Hansen

Dato : 14-02-07 14:23

Prøv denne: http://www.galsklint.dk/

/Tommy

Fra : Margit

Dato : 14-02-07 14:47

> [...]
> Er der nogen der har nogle gode erfaringer med campingpladser i DK, når
> man har en stor gummibåd med. Det er meningen vi vil tage den op på

Hej Carsten
Vi har fundet en dejlig plet, som vi vender tilbage til hver sommer.
Til sommer har vi fået en sæsonplads. Alle tiders faciliteter.
Det er lige syd for Middelfart.
www.camping-ronaes-strand.dk

Venlig hilsen Margit

Fra : Claus DN

Dato : 14-02-07 18:04

> [...]
man
| har en stor gummibåd med. Det er meningen vi vil tage den op på

www.bojden.dk ligger også ned til vandet med egen bådebro og sliske. Om man
så vil betale prisen og synes pladsen er det værd er en anden sag. Søg evt.
tilbage i gruppen.

Vh. Claus

Fra : Carsten

Dato : 14-02-07 21:41

Super........dejligt med alle de tilbagemeldinger..........bliv bare ved .
Det er rart at have noget at vælge i mellem!!!.

MVH

Carsten

Fra : Jørgen L.

Dato : 14-02-07 23:26

> Er der nogen der har nogle gode erfaringer med campingpladser i DK, når
> man har en stor gummibåd med. Det er meningen vi vil tage den op på
> [...]

De Hvide Svaner mellem Næstved og Karrebæksminde, de har egen bådebro.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Lars Clement

Dato : 16-02-07 17:57

Rantzausminde camping ved svendborgsund. Den er meget primitiv, men man kan
få lov at fortøje sin båd nedenfor ved en badebro. Der er ca 30 cm vand. Lå
der med min Nordan 18 for nogle år siden.

--

Venligst

Lars Clement

Slip din indre havemand løs
- spis mere hønsekødssuppe

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 18-02-07 23:52

> [...]
> Er der nogen der har nogle gode erfaringer med campingpladser i DK, når
> man har en stor gummibåd med. Det er meningen vi vil tage den op på

Bøsøre Strand har et godt ophalersted med bådebro samt oplagsplads på
stranden - mange (også tyskere og hollændere) har båd/trailer stående på
parcellen. Mon ikke også Hasmark Strand har det (samme ejere) ?
Helnæs Camping har god mulighed for søsætning af mindre både meget tæt på
pladsen - spændende farvand. Men begrænset plads på parcellerne.
--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder