Foto. Her kommer det vi har ventet på.
Fra : Sten Bo

Dato : 12-02-07 19:31

http://www.physorg.com/news90170902.html

Og det er lidt uhyggeligt, helt som et google tiltag jeg læste om forleden,
der via den mikrofon mange har i pc'en lytter til bagrundslydene i lokalet
fra f.eks. tv og radio og tjekker genkender hvilke kanaler, programmer der
er indstillet på, hvilke reklamer der bliver hørt og hvilke der bliver
sappet væk fra.

Det her er ikke en and, men jeg kan desværre ikke genfinde historien. Men
der var patentnr. beskrivelse og det hele.
Det er ikke indført endnu. Men har i styr på hvad i samtykker til når i
henter deres værktøjslinie. Ad-ware der vil noget.

Nå det var et sidespring. On line får lige som en helt ny betydning.

Det med billederne er brugbart her.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 12-02-07 20:55

Hej Steen Bo.

Jeg ved godt at man ofte bliver trynet når man ikke er enig i disse NG.
Men jeg syntes dog at dette du her har postet i gruppen dk.fritid.camping
ikke har ret meget med Camping at gøre?
Er det ikke rimeligt at det bliver postet i en anden gruppe.
(Jeg kan godt se du skriver noget med billeder , men ????)
Kunne godt give flere kommentarer , men fortsæt dog tråden i f.eks. dk.edb
el.lign

Kim

Fra : Sten Bo

Dato : 15-02-07 12:26