Holland i April
Fra : news@llz.dk

Dato : 11-02-07 23:18

Hej allesammen,

Min kone og jeg holder 14 dages ferie i slutningen af April og det
eneste, der foreløbigt ligger fast, er 'midterweekenden' i Schoobron
den 20. - 23. Der er Amstel Gold Race, som vi vil kigge lidt nærmere
på.

Må jeg bede om et par forslag til seværdigheder på vejen ned (jeg har
selv overvejet at rute over Afsluitdijk) og hjem igen? Jeg ved
blomsterparkerne skulle være godt på vej, men hvilke(n) MÅ man bare
se?

-henrik

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 12-02-07 21:03

Hej Henrik

Kik forbi "Hanses" sider der har kanon meget info. Her kan du helt sikkert
få styret lysten
http://www.hanses-campingsider.dk/

eller hvis du kan skrive lidt engelsk , så prøv nyhdsgruppen
nl.reizen.caravan
Hollændere er ofte lige så hjælpsomme som Danskere , så her får du sikkert
nogle "guldkorn" også...

Kim

Fra : Jan Boegh

Dato : 12-02-07 21:29

Kim Bonnesen skrev i 45d0c803$0$8191$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
dette:
> Hej Henrik
>
> Kik forbi "Hanses" sider der har kanon meget info. Her kan du helt
> sikkert få styret lysten
> http://www.hanses-campingsider.dk/

Ku' du lokkes til at linke lidt dybere - jeg kan så godt som intet finde på
dette site.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Frøperspektiv:
http://jan.boegh.net/Album/Natur/skoven/slides/2006.09.23-12.47.16.html

Fra : Steen Larsen

Dato : 12-02-07 21:44

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse
> Kim Bonnesen skrev i 45d0c803$0$8191$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> dette:

> Ku' du lokkes til at linke lidt dybere - jeg kan så godt som intet finde
> på dette site.

Hej Jan

Her er et direkte link til oversigten over sider om Holland eller rettere
nederlandene http://www.hanses-campingsider.dk/lande/holland.htm god
læselyst.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 12-02-07 22:22

Tak Steen
Var lige væk fra "klappetøjet" - Men der er mange guldkorn via Hanses sider
hvis man ved hvor man skal kikke .....

Kim

Fra : news@llz.dk

Dato : 12-02-07 23:57

Mon, 12 Feb 2007 21:44:20 +0100, tastede: "Steen Larsen"
<steen_larsen@tdc***adsl.dk> bl.a.:

>Her er et direkte link til oversigten over sider om Holland eller rettere
>nederlandene http://www.hanses-campingsider.dk/lande/holland.htm god
>læselyst.

Fornemt! Jeg havde helt forputtet hanses-sider. De ligger jo fint
under 'Fortrukne' - man skal bare huske, hvor man har gemt dem :)

Til Kim:
Skriv venligst under det, du svarer på. Vi kan komme ud i noget værre
quotefucking, hvis ikke http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
tilstræbes.. Bare mine 25 ører

Tak for linket, begge to.

-henrik

Fra : Knud

Dato : 13-02-07 19:10

Hej Henrik
[snip]

> Fornemt! Jeg havde helt forputtet hanses-sider. De ligger jo fint
> under 'Fortrukne' - man skal bare huske, hvor man har gemt dem :)

Prøv at hente IE7, så hedder det Favoritter, så er det ikke så svært.

> Til Kim:
> Skriv venligst under det, du svarer på. Vi kan komme ud i noget værre
> quotefucking, hvis ikke http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> tilstræbes.. Bare mine 25 ører

Ja, her i gruppen bliver mange så forhippet på at svare, at de glemmer
lidt af det som er et must i andre grupper, toppost.
Men er det ikke til at leve med?
Jeg kan da sagtens leve med lidt toppost, men kan bare ikke klare
hanses blinkende reklameside om camping, så sol og vind er vel OK?
Mvh Knud
www.kaben.dk

Fra : news@llz.dk

Dato : 13-02-07 21:31

Tue, 13 Feb 2007 19:10:12 +0100, tastede: "Knud"
<manden-i-syd@mand.invalid> bl.a.:

>Jeg kan da sagtens leve med lidt toppost, men kan bare ikke klare
>hanses blinkende reklameside om camping, så sol og vind er vel OK?

Jo helt OK med mig :)
Det jeg godt kan lide ved hanses sider er den uspolerede iver efter at
formidle noget camping uden hensyn til traditionelle konventioner
omkring hjemmesideopbygning og interne links, der alligevel åbner i en
ekstern browser..

Mht. Holland har jeg kastet min opmærksomhed på Camping Zeeburg i
Amsterdam http://www.xs4all.nl/~camping/index.html

-eller måske Camping Jachthaven Uitdam nordøst for Amsterdam
http://www.campinguitdam.nl/uk/index.htm

Er der nogen af Jer, der kender dem?

-henrik

Fra : Knud

Dato : 14-02-07 16:53

Hej Henrik.
> [...]
> ekstern browser..
>
> Mht. Holland har jeg kastet min opmærksomhed på Camping Zeeburg i

Prøv bare http://www.kaben.dk/2006/zeeburg.asp det er godt nok ikke lige
dansk de snakker, men det er en fin plads. Det tager 10 minutter på
cykel, så er du midt i Amstardam.
I kan sagtens bruge en uge på den plads.
De har også et fint køkken, så aftensmaden klarer de også
Mvh Knud
www.kaben.dk

Fra : news@llz.dk

Dato : 14-02-07 19:41

Wed, 14 Feb 2007 16:53:11 +0100, tastede: "Knud"
> [...]

>dansk de snakker, men det er en fin plads. Det tager 10 minutter på
>cykel, så er du midt i Amstardam.
>I kan sagtens bruge en uge på den plads.

Hej igen, Knud.
Jeg har lige vist din side til min kone og hun udbrød om Holland:
'Jamen, vi kører sq da lige i deres hjulspor'...

Flot og overskuelig hjemmeside, du har banket ned der.

-henrik

Fra : Jan Boegh

Dato : 14-02-07 20:05

Knud skrev i 45d33067$0$8708$edfadb0f@dread14.news.tele.dk dette:

> [...]
> på cykel, så er du midt i Amstardam.
> I kan sagtens bruge en uge på den plads.
> De har også et fint køkken, så aftensmaden klarer de også

Gracias - nyttig side.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Jan Boegh

Dato : 14-02-07 20:04

Steen Larsen skrev i eqqjj8$25ah$1@newsbin.cybercity.dk dette:

> Hej Jan
>
> Her er et direkte link til oversigten over sider om Holland eller
> rettere nederlandene
> http://www.hanses-campingsider.dk/lande/holland.htm god læselyst.

hmmm - der VAR altså intet - bortset fra et par links.