Mover
Fra : HK

Dato : 11-02-07 09:18

Hej alle

Jeg overvejer at købe en mover men har lige et spørsmål.
Hvad koster den monteret og klar til brug

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jørgen L.

Dato : 11-02-07 09:41

> Hej alle
>
> Jeg overvejer at købe en mover men har lige et spørsmål.
> Hvad koster den monteret og klar til brug

Hej Knud.

Det er jo et rigtigt stort spørgsmål du der er kommet med.
Sådan en koster alt fra 10.000 til 25.000 plus montage, samtidig fortæller
du intet om følgende
Er der batteri i din CV
hvor stor en CV er det (totalvægt)
er det en boogie under vogn
skal den kunne indkobles elektrisk, kun fra en side eller begge sider.
er det for at komme over en stor kantsten eller hvordan skal den bruges ?

Ps. ang din spamfigter, så jeg en signatur som jeg godt kan tilslutte mig.
citat
Jeg belemres af den gratis SPAMfighter til nærigrøve.
Den har indtil videre genereret 1503 spam-mails på usenet.
Så undlad at hente en gratis SPAMfighter her.

Din mail må så være nr. 1504

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : HK

Dato : 11-02-07 10:02

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal den kunne indkobles elektrisk, kun fra en side eller begge sider.
> er det for at komme over en stor kantsten eller hvordan skal den bruges ?

Det er en Dethleffs Lifestyle 450

HK

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jørgen L.

Dato : 11-02-07 13:25

> Det er en Dethleffs Lifestyle 450

Hej Knud.
Den er jo ikke så stor igen, men kan du ikke lige svare på de andre
spørgsmål
Batteri ?
kansten osv.

men ud fra hvad du spørger om kan en Powr mover en god ide, den er bygget op
som de første movere men med bedre elektronik, den har også 5 års garanti.
Den sider i fornuftig højde og trykker ind mod midten af hjulet modsat
Reichen som sider langt nede og trykker forskudt for midten.

Pris for mover ligger vel på 10.000 til 12.000 kr. (gætter jeg på) montering
uden batteri er vel en 1200-2000 kr.
batteriet med en god lader (du må ikke spare på laderen) 1500 til 5000
afhængig af resten af dine instalationer i cven og hvor meget der skal virke
på 12 V

Hvor bor du henne ?

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : SB

Dato : 11-02-07 10:07

> [...]
> Hilsen Jørgen
> Toyota Landcruiser 3,0 D-4D
> LMC Lord Ambassador 560 RD med Truma SE mover

Kan det svare sig at få en mover installeret i Tyskland?

Hilsen Søren
Volvo V70 - Fiat Punto - Burgman400 - Wilk S3
Dantrailer 502 - Puch Maxi - Garmin2610
Er der mon noget jeg har glemt?

Fra : news@llz.dk

Dato : 11-02-07 11:20

Sun, 11 Feb 2007 09:40:51 +0100, tastede: "Jørgen L."
<Noemail@noemail.dk> bl.a.:

> [...]
>Den har indtil videre genereret 1503 spam-mails på usenet.
>Så undlad at hente en gratis SPAMfighter her.

Hvad er problemet? En signatur må vel være på 4 linier, ligesom din
egen - eller er det blevet ændret? :)

-----
Med venlig hilsen

-henrik

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-02-07 13:01

news@llz.dk wrote:
> Sun, 11 Feb 2007 09:40:51 +0100, tastede: "Jørgen L."
> <Noemail@noemail.dk> bl.a.:

> Hvad er problemet? En signatur må vel være på 4 linier, ligesom din
> egen - eller er det blevet ændret? :)

Det er ikke en signatur. En signatur ser ud og starter som min med 2 dash´er
og et mellemrum - og så kommer signaturen.

Der er rigeligt med andre programmer der kan det samme som spamfighter og
som kan se forskel på usenet og email. Det kan spamfighter ikke - og det er
jo nu nok hvad man forventer en spamfighter :)

--
Per, Esbjerg
Den der staver d i gjort

Fra : SB

Dato : 11-02-07 18:22

> [...]
> som kan se forskel på usenet og email. Det kan spamfighter ikke - og det
> er jo nu nok hvad man forventer en spamfighter :)

Og den der laver "d" i smurt?
Han skal have sin ende gjort

/S

Fra : Jan Boegh

Dato : 12-02-07 21:37

HK skrev i 45ced136$0$37738$edfadb0f@dread16.news.tele.dk dette:
> Hej alle
>
> Jeg overvejer at købe en mover men har lige et spørsmål.
> Hvad koster den monteret og klar til brug

For mit vedkommende blev det præcist 14.470 incl. montage for en Truma Mover
II på en Detlef 540 TQM incl. batteri og lader.

Skulle du have lyst, har jeg en opbyggelig historie her om sagen:
http://jan.boegh.net/Rejser/Camping/Moellehallen.htm. Men moveren fungerer
fremragende og jeg ville ikke undvære den.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm