adoption ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-02-07 20:43

adoption ?

ja jeg laver lige en xpost uagtet det er lidt syndigt men begge grupper
råder angiveligt over ressourcer , der kan besvare mit spørgsmål eller måske
lede mig på den rette vej !

sagen er kvinden min som bor i Thailand , har en prægtig søn på 3 år - hans
far er død ved en arbejdes ulykke der kom ingen arv eller forsikring , så
hun har båret byrden selv og det har hun sgu gjort godt - drengen har godt
nok levet ved hendes mor da hun har arbejdet 12 timer om dagen for at
forsørge ham - nå jeg har så sagt jeg nok skal betale hans skole mad tøj og
hvad han nu skal bruge problemet er bare

1.) jeg har en bugspytkirtel der nogen gange blive inficeret for jeg ikke
den rigtige antibiotika så dør jeg ( formodentligt)

2.) hvis jeg ikke adoptere ham så vil han blive flået i skat når mit bo skal
gøres op hvor han ca. for 1/4 - det er en 2-300 000 kr. Det er nok her

jeg tror ikke der bliver nogen problemer med adoptionen I Thailand - men
spørgsmålet er om den danske stat juridisk vil godkende den ?

vort lille smør huld er jo pt. plaget af en xenofobi / misantropi pt. i mod
ALLE fremmed , selv de gode ointaler der aldrig har gjort andet ind at
berige vort samfund - det er så en anden snak

kære godt folk hvordan klare jeg den ? ægteskab med moderen er ikke en
mulighed , skal vi ikke bare sige sådan er det og ikke lade fokus gå
derhend - det er ikke nogen stats hemlighed jeg er førtids pensionist og
hvis jeg gifter mig uagtet kvindens indtægt månedligt ikke er på mere ind
600 kr.

vi gøre at de flår mig for ca.. 4000 kr. i pension og det har jeg ikke råd
til.

Nå ja for en go ordens skyld hverken hun eller barnet skal til Danmark.

bedste hilsner

Bo M. Mogensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-02-07 18:48

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
>

> jeg tror ikke der bliver nogen problemer med adoptionen I Thailand -
> men spørgsmålet er om den danske stat juridisk vil godkende den ?

Den er da let nok. Du laver da bare en aftale med dine søskende og mor og
far om at de betaler til ham af den arv de angiveligt får fra dig.

Sværere er det vel heller ikke. Så meget tillid har du vel til din familie?

Desuden kan de jo betale løbende til barnet, sådan at de ikke bliver fyret
af på en studs.

Desuden mindsker det jo risikoen for at du dør af unaturlige årsager i
Thailand

En kvart mille er hulens masse penge dernede.

/FL