MS Windows
briani 27239
AVG Anti-Spyware/Vista
Fra : Æblet

Dato : 12-02-07 22:28

I.fgl AGV´s hjemmeside skulle AVG Anti-Spyware nu kunne køre på Vista
Men jeg kan ikke få den igang.. Kører ver 7,5 men den laver en programfejl.
Gør jeg noget galt eller mangler jeg en opdatering ??

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-02-07 22:38

"Æblet" <123@45.67> wrote in message
> [...]
> programfejl.
> Gør jeg noget galt eller mangler jeg en opdatering ??
Har du været utilfreds med den indbyggede da?

Fra : Æblet

Dato : 12-02-07 23:02

Øhh indbyggede da?

Hvad er det¨?

Fra : reno

Dato : 13-02-07 07:18

"Æblet" <123@45.67> skrev i en meddelelse
> Øhh indbyggede da?
>
> Hvad er det¨?
> windows defender.
mvh. reno

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-02-07 11:22

"reno" <leomastek@mail.1tele.dk> wrote in message

Snip alt der var svært at læse..

windows defender

Fra : JSH [9800]

Dato : 12-02-07 23:42

Jeg havde lidt problemer med AVG i starten, men nu hvor der er kørt en del
opdateringer ser det ud til at køre fint. Giv det lige et par dage.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-02-07 11:22

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> wrote in message
> Jeg havde lidt problemer med AVG i starten, men nu hvor der er kørt en del
> opdateringer ser det ud til at køre fint. Giv det lige et par dage.
spyware eller avg antivirus?

brug avast til av - er et klart bedre produkt til prisen...

Fra : jama

Dato : 13-02-07 16:44

> [...]
> programfejl.
> Gør jeg noget galt eller mangler jeg en opdatering ??

Ingen problemmer her, den køre for mig og Vista.
Mvh.Jama.