MS Windows
briani 27239
Fjernskrivebord
Fra : joke

Dato : 12-02-07 18:54

Hej

Jeg har lavet så jeg kan logge på fjernskrivebord, men får et problem udefra
har hul igennem til der hvor man skriver navn på computer man vil logge på,
derefter går der lidt så får jeg denne " den angivne fjerncomputerblev ikke
fundet" det virker fint internt med det navn jeg angiver men ikke udefra

Logger på via http://xxx.xxx.xxx.xxx/tsweb

Nogen bud på hvad der mangler

hilsen

Johnny

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 12-02-07 19:35

joke skrev:
> [...]
> logge på, derefter går der lidt så får jeg denne " den angivne
> fjerncomputerblev ikke fundet" det virker fint internt med det navn jeg

Jeg gætter på åbning af korrekt port i firewallen og/eller portforward i
i routeren.

/Andreas

Fra : joke

Dato : 12-02-07 19:54

"Andreas Lorensen" <andlo@sodemark.dk> wrote in message

> Jeg gætter på åbning af korrekt port i firewallen og/eller portforward i
> i routeren.
portene skulle være åbnet korrekt 3389 og 80, jeg kommer også fint på
skærmbilledet men filmen knækker n¨r der skrives navnet på den pc jeg vil
logge på samme som den der forespørges indtil via
http://xxx.xxx.xxx.xxx/tsweb

hilsen

Johnny

Fra : Leon

Dato : 13-02-07 14:18

Jeg har også denne fejl, det er endnu ikke lykkedes at finde årsagen.
Har så brugt Tight VNC istedet for.

Mvh
Leon

Fra : joke

Dato : 13-02-07 19:22

"Leon" <leon@cybercity.dk> wrote in message
> Jeg har også denne fejl, det er endnu ikke lykkedes at finde årsagen.
> Har så brugt Tight VNC istedet for.
>
> Mvh
> Leon
giver lyd hvis jeg finder den vise sten