MS Windows
briani 27239
Acrobat reader 8 og Vista?
Fra : Vega

Dato : 11-02-07 21:20

Hey.

Når jeg forsøger at installere dette, får jeg denne besked:

Mappen Temp findes på et drev, der enten er overfyldt eller ikke
tilgængeligt. Frigør mere plads på drevet, og kontroller, at du har
skriveadgang til mappen Temp.

Nogen der kan hjælpe med at løse det, så jeg kan få det installeret, mangler
det meget?

Mvh. Vega.

Fra : Carl Drud

Dato : 11-02-07 21:35

"Vega" <vega84@gmail.com> writes:

> [...]
> skriveadgang til mappen Temp.
>
> Nogen der kan hjælpe med at løse det, så jeg kan få det installeret,

http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=333643

Carl

Fra : Vega

Dato : 11-02-07 22:27

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i meddelelsen

> http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=333643

Takker Carl. :)

Mvh. Vega.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-02-07 21:49

Vega skrev:

> Nogen der kan hjælpe med at løse det, så jeg kan få det
> installeret, mangler det meget?

Jeg har lige installeret Acrobat 8 Pro på Vista Ultimate x64.
Det gik nogenlunde smertefrit lige bortset fra en AdobePDF.dll,
som installationen ikke kunne finde. Temp-mappen, blev der ikke
snakket noget om. Måske fordi at jeg altid har valgt at placere
Temp-mappen i roden af C. Har du prøvet det? Windows skal jo så
lige vide, hvor den ligger. Det fortæller man den i Environment
Variables (aner ikke, hvad det hedder på dansk. Systemvariabler
måske).

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-02-07 21:51

Thomas G. Madsen skrev:

> Måske fordi at jeg altid har valgt at placere Temp-mappen i
> roden af C. Har du prøvet det?

Glem ovenstående og tjek Carls link i stedet :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : jama

Dato : 12-02-07 12:49

Vega wrote:
> [...]
> skriveadgang til mappen Temp.
>
> Nogen der kan hjælpe med at løse det, så jeg kan få det installeret,

Den har lagt instals filen i dokumenter / temp/internet ? et eller andet i
Windows mappen, der kan du install. fra.
Mvh Jama