MS Windows
briani 27239
Win Xp Home OEM
Fra : Kragen

Dato : 11-02-07 15:09

Hej
Teenage datterens Pc er blevet for langsom .!! Også er det meningen at hun
skal arve min PC .Kan jeg flytte hendes harddisk over i min PC og stadig
opdatere. Der var jo den nemmeste løsning ,men er det lovligt ,når det er en
OEM
Bo

Fra : Aksel

Dato : 11-02-07 16:02

"Kragen" <bokrag@removetele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdatere. Der var jo den nemmeste løsning ,men er det lovligt ,når det er

Du skal sikkert ringe til Microsoft og have en kode for at kunne bruge den i
en anden PC, det er ikke helt "lovligt" efter MS reglerne, men hvis du siger
at du har skifter noget hardware (og det er jo sandt) er der normalt ingen
problemer, jeg tror ikke de kan se hvad der er skiftet.

Når du starter efter udskiftningen får du vejledning i hvordan du kontakter
dem, de taler dansk.

Hilsen Aksel

Fra : Søren Blom

Dato : 11-02-07 18:08

"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> skrev

> [...]
> ingen problemer, jeg tror ikke de kan se hvad der er skiftet.
>
> Når du starter efter udskiftningen får du vejledning i hvordan du

Bo skal bare lige være opmærksom på, at det nok bedst kan svare sig for ham,
at reinstallere Windows i stedet for bare at tro at man lige kan flytte en
harddisk med Windows installeret over i en ny PCer og så køre videre, som
intet er sket, udover ny aktivering.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Kragen

Dato : 11-02-07 22:41

> [...]
> flytte en harddisk med Windows installeret over i en ny PCer og så køre
> videre, som intet er sket, udover ny aktivering.

Så fik jeg noget at arbejde videre med.!!
Tak for hjælpen.!!

Bo