Fejl ved læsning fra database
Fra : Christoffer

Dato : 11-02-07 18:58

Hej

Jeg får denne fejlmeddelelse:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fejl '80004005'
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Microsoft Jet-databasemotoren har
standset processen, fordi du og en anden bruger forsøger at ændre de samme
data samtidigt.
/find-links/db_update.asp, line 38

Linje 38 er følgende:

Set RS = Conn.Execute("SELECT * FROM find_links WHERE
links_found='not_checked' and not IsNull(links_found) ORDER by LINK")

Hvad gør jeg forkert?

Med venlig hilsen Christoffer

Fra : Finn Elmgaard

Dato : 11-02-07 20:07

"Christoffer" <nomail@nospam.com> wrote in message
> [...]
>
> Set RS = Conn.Execute("SELECT * FROM find_links WHERE
> links_found='not_checked' and not IsNull(links_found) ORDER by LINK")

Har du evt. åbnet din Access DB mens du forsøger at tilgå den fra din ASP?
mvh
Finn

Fra : Christoffer

Dato : 11-02-07 20:31

"Finn Elmgaard" <finnxxx@elmgaard.com> skrev i en meddelelse

> har

> Har du evt. åbnet din Access DB mens du forsøger at tilgå den fra din
ASP?
> mvh
> Finn

Nej, den jeg har ikke haft databasen åben i Access samtidig med at jeg kørte
scriptet, men det hjalp at udføre en komprimer og reparer på databasen. Så
nu fungerer det. Tak.

Med venlig hilsen Christoffer