Tele2 fakturering ?
Fra : Pedersen

Dato : 12-02-07 07:36

Har internet ved TELE2 ( Tele2ADSL )

De har over flere gange opkrævet via PBS for en større hastighed,
og højere beløb end det koster, da prisen var sat ned.
når jeg så ringer til dem, siger de det bliver reguleret næste gang,
det er det bare ikke blevet, trods telefon og emails.

Sidste er at de nu siger, de ikke kan kreditere med tilbagevirkende kraft,
altså har de fået for meget, så vil de ikke af med dem igen.

Det er tilbage til juni 2006 og til idag, har blokeret den seneste PBS.

Er det kun mig der har disse problemer ?
( det drejer sig om 381.00 kr der er betalt for meget )

mvh. B.Pedersen

( Minder om de problemer med Tiscali, som jo er Tele2 idag )

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 12-02-07 07:54

> Er det kun mig der har disse problemer ?

Jeg har ikke haft den slags problemer. Men jeg har haft (og har
stadigvæk) ekstremt store problemer med Tele2s regningsservice og er
også tidligere tiscali kunde. Det stod på i 2 år og nu har jeg
besluttet mig for at give op og opsige forbindelsen.

Thomas

Fra : PHM

Dato : 12-02-07 16:19

"Pedersen" <pedersen@XXXmail.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det kun mig der har disse problemer ?
> ( det drejer sig om 381.00 kr der er betalt for meget )

Jeg har (7-9-13) ind til videre ikke haft problemer med betaling,
jo der har da været fejl, men de er altid blevet krediteret mig, også med
tilbagevirkende kraft, selv hvis forbindelsen har været borte i en måned,
hvilket er sket en gang.

V.H. Peter 7400

Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-02-07 01:26

TELE2 er et af de selvskaber som der har
været flest klager over her i NG
tænker spec på den gang hvor de
havde Get2net

Havde Get2net (stenalder 56k modem) hos dem.. et ½ år efter jeg havde opsagt
abb.
hos dem, kom der plusseligt at brev at de sørme havde glemt at fakturerer de
lange samtaler/online tid og der ville komme en regning senere Damm..
men det er jo længe siden, men de er åbenbart ikke blevet bedre

Fra : PB\(9000\)

Dato : 15-02-07 22:06

Hej
Du er ikke alene...
Jeg har lige fået en rykker i dag, til trods for at jeg i December klagede
over beløbet ikke passede. Kundeservice vil sende en ny regning inden for en
uge, og de annullerer rykkergebyret.

/Per

Fra : Pedersen

Dato : 16-02-07 06:35

> [...]
>
> mvh. B.Pedersen
>
> ( Minder om de problemer med Tiscali, som jo er Tele2 idag )
--SIDSTE--
Nu fik jeg mail, at jeg IKKE havde noget som helst tilgode, men på grund af
deres
fejl oplysninger, vil de kreditere mig for 289.00 kr.
De har jeg så accepteret, ( selvom det nu er 381.- jeg har tilgode )
men skal jo videre.
Bliver der mere bøvl, skifter jeg udbyder "omgående"
mvh. B.Pedersen