?
Fra : Lucky

Dato : 30-06-01 14:38

hejsa

ikke nok med at mine katte enten er døde eller bare forsvndet, nu er min
hamster død her til mogen.

nu har jeg slet ingen dyr i huset. det er ret kedeligt.
nå, men det må man vel leve med ind til man finder den rigtige kat igen.

Bente

Fra : Katrine

Dato : 01-07-01 09:41

Hej

Du kan tage en tur ud på kattens værn - De har killinger for tiden og
hvem kan stå for sån' nogle. Jeg hentet en i går. Desværre ved den ikke
at en kat gerne sover 16 timer. :)

Held og lykke.
Katrine, Blip og nu også Josefine

http://www.kandu.dk/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-07-01 09:57

Hej Katrine

Tillykke med den lille ny *S*

Glæder mig til at høre mere om Blip og Josefine

Hilsen
Joan

Fra : R. Ilsøe

Dato : 01-07-01 09:51

> ikke nok med at mine katte enten er døde eller bare forsvndet, nu er min
> hamster død her til mogen.

Et godt tip: Hold kattene som indekatte, så forsvinder de ikke bare med
mindre de sidder fast under en kommode

Rinnie Ilsøe

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-07-01 10:02

"Lucky" <Tojdyr@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> nu har jeg slet ingen dyr i huset. det er ret kedeligt.
> nå, men det må man vel leve med ind til man finder den rigtige kat igen.

Hej Bente

Ja jeg kender jo til historien om Tarzan og Emma og det er ganske trist.
Men som Katrine skriver så tag ud på et internat, der sidder masser af katte
der gerne vil have et nyt kærligt hjem.

Hvis du får dig en ny kat, så overvej at gøre den til en indekat og så
neutralisere den...... så du ikke kommer til at stå i samme situation igen.

Hilsen
Joan

Fra : Lucky

Dato : 01-07-01 15:51

Ja det var jo det der med indekatte. hmm er det så nemt?? Emma var jo udekat
da vi fik hende så det var svært at holde hende indendørs. tarzan var da
godt nok indekat, men da vi altid har døren åben om sommeren tog han mod til
sig og gik ud og en dag om han bare ikke hjem. Han var sur over at han havde
være lukket inde i en uge så da han gik ud gik det tre dage hvor vi ikke så
ham og så fik jeg at vide at han lå oppe ved vejen død.
Emma er bare blevet væk. hun pusler stadig rundt i nabolaget, men jeg har en
teori om at hun har fået et slag i ovedet og derfor ikke kan huske hvilket
vindue det er hun skal ind ad. *G*
Emmas søster har fået killinger, men jeg vil ikke have nogen af dem da jeg
ved jeg får samme hyr med dem som med Emma. den familie er vist indavlet.
ihvert fald har de de samme uvaner. (Emma tissede i min seng nogen gange).

Bente

Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hmor8$d35$1@sunsite.dk...

Fra : Gitte J.L

Dato : 01-07-01 18:14

Indekatte er ganske nemt, hvis man gider bruge tid på at aktivere dem og gider
indrette lejligheden spændende for kattene....at tømme en kattebakke nogle gange
dagligt er ikke ligefrem slemt. Desuden er det, for mig at se, det eneste
fornuftige alternativ, hvis man ikke må indhegne haven eller bygge løbegård. Du
kan jo også lufte en indekat i sele hver dag.
Har du sat sedler op om Emma i nabolaget? Det er drønsynd hvis katten løber
bange rundt og ikke kan finde hjem....jeg ville personligt ikke få en times
søvn, hvis en af mine katte løb rundt på den måde.
-gitte