Lidt træls adfærd ved vores kat
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 10-02-07 09:24

Hejsa

Vi har to dejlige katte, men den ene er sgu lidt irrereterende. Den yngste
er en hunkat på 1½ og den anden er en hankat på 2½. Vi købte hun katten for
at den store skulle have en "legekammerat", men hun er altså indimellem lidt
af en pestilens.

Vi vil gerne kæle for vores katte, og de må gerne sidde ved os om aftenen
når vi ser fjernsyn osv. Men hende her er altså svær at have på skødet, hun
kan ikke finde ro, hun gnider og gnubber sig op af en hele tiden, og hvis
man et sekund ikke lige aer hende, så kravler hun op af en og vil gnide sin
kind opad en finger osv. tilsidst bliver man så træt af hende at man skubber
hende ned. Hun vil meget gerne op og gnide sig i ens ansigt, men det vil vi
ikke have, og det har hun så efterhånden lært. Men hvordan lærer man hende
at falde til ro, så hun bare ligger og sover ved en, og så man kan kæle
stille og roligt for hende.

Hankatten tager tingene stille og roligt, og gider hende tit heller ikke.
Hun virker meget kontakt søgende, og vi ved ikke om det har noget med at hun
ikke var så gammel da vi fik hende. Det var altså ikke fordi vi ikke kunne
vente, men hendes mor var død og vi købte hende på et katteinternat.

Desuden har hun en træls tendens med at stå at miave for at ville ud, og når
man så åbner døren, så vil hun ikke rigtig ud alligevel, og hvis hun løber
ud, så kan det være hun lige løber ud til det nærmeste vindue, og så hopper
op der, og miaver for at komme ind...

Mvh. BK

It's only pain, it only hurts. I'm only down on the floor, where I've been
before, and I'll be here again.

Fra : Bjarne

Dato : 10-02-07 12:21

Brian, Rikke og Kristian skrev:

> [...]
> at falde til ro, så hun bare ligger og sover ved en, og så man kan kæle

Det lyder næsten som en beskrivelse af vores fantastiske Dobby og Alice,
som er udekatte, men i perioder har været inde.

Hvis vi er tålmodige og giver dem den opmærksomhed, som de vil have, er
de lykkelige og vidunderligt kælne.

Det er bare trist, hvis kattens mennesker ikke er tålmodige nok og synes
det er for meget.

Måske kan det hjælpe hvis hun får lov at komme med i seng?

Ellers er det mest fornuftige nok at forsøge at omplacere jer og finde
nogle andre mennesker, som kan holde ud af blive voldkælet i længere
perioder.

Bjarne

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-02-07 13:07

Brian, Rikke og Kristian wrote:

> [...]
> hende at falde til ro, så hun bare ligger og sover ved en, og så
> man kan kæle stille og roligt for hende.

Hvordan nogen kan kalde en lille kælen dejlig hunkat for en pestilens
går over min forstand. Der er ofte nogle der skriver her i gruppen, at
de ville ønske deres kat var mere kælen, og gerne vil have den på
skødet, men det vil katten bare ikke. Lur mig, om ikke der lige nu
sidder nogle der er rigtigt misundelige på jer, fordi de selv har en
kat der ikke vil kæle. Hun viser jo bare sin kærlighed på en lidt mere
"håndfast" måde end I bryder jer om, der er helt sikkert nogle der med
kyshånd vil tage imod hende, hvis I er så trætte af hende. Nogle som
vil påskønne den lille kats hengivenhed og kærlighed i den ånd den
bliver givet.

> [...]
> og hvis hun løber ud, så kan det være hun lige løber ud til det
> nærmeste vindue, og så hopper op der, og miaver for at komme ind...

Jeg har selv en lille dejlig og kælen hunkat der gør nøjagtigt det
samme (især nu hvor det er koldt) De fleste katte *kan* altså
ikke lide lukkede døre, og tøver lidt med at gå ud fordi de ved at
døren bliver lukket efter dem. Når det bliver lidt varmere og døren
kan stå åben, så er I helt sikkert ovre det problem. Prøv at væbne jer
med lidt tålmodighed, både for jeres egen og den lille kærlige mis'
skyld. Det har hun helt sikkert fortjent.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 10-02-07 13:59

> Hvordan nogen kan kalde en lille kælen dejlig hunkat for en pestilens går
> over min forstand.

Jeg er tilgengæld lidt træt af, at bare man lufter et lille problem så skal
det lyde som om at det er os der ikke bryder os nok vores kat. Jeg har også
en dreng som jeg elsker over alt på jorden, og han kan altså også være en
pestilens engang i mellem. Det samme tror jeg min kone og dreng (og katte)
synes jeg er engang i mellem.

Vi holder rigtig meget af begge vores katte, så derfor vil vi da ikke på
nogen måde af med nogen af dem. De blvier både kælet for og snakket med i så
rigeligt mængder (det var da derfor vi fik dem). Det kan da godt være hun
bare er mere kælen end gennemsnittet, og så må vi jo leve med det, vi er
ikke på nippet til at skille os af med hende, da slet ikke fordi hun er for
kælen. Men det er altså sådan at selv andre besøgende der ellers selv har
katte og er rigtig glade for katte, når de har været hos os et stykke tid,
skubber hende væk fordi det simpelthen bliver for meget. Det kan da godt
være det er os og alle vores venner (som for manges vedkommende også er
kattevenner) der er noget galt med, og så må du da foreksempel være et
yderst tålmodig menneske hvis dine katte aldrig gør noget der generer dig.

> [...]
>hende. Nogle som vil påskønne den lille kats hengivenhed og kærlighed i den

Jeg har aldrig skrevet at jeg ikek brød mig om den, hvis jeg ikek gjorde
det, så skaffede jeg mig da af med den. JEg har ingen problemer med hverken
at kæle eller nusse, eller sidde med min kat på skødet.

> [...]
> I helt sikkert ovre det problem. Prøv at væbne jer med lidt tålmodighed,
> både for jeres egen og den lille kærlige mis' skyld. Det har hun helt

Jamen det har hun da helt sikkert.

venlig hilsen BK

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-02-07 16:02

> [...]
> gjorde det, så skaffede jeg mig da af med den. JEg har ingen
> problemer med hverken at kæle eller nusse, eller sidde med min kat

Jamen så har du jo i virkeligheden inget problem. En kærlig
adfærd kan være vanskelig at dæmpe hos en kat, ,men det kan da være at
den efterhånden lærer det, hvis den bliver skubbet ned tilstrækkeligt
mange gange. Og jo, jeg er selv et yderst tålmodigt menneske hvad dyr
angår. Jeg åbner døren for min kat når hun vil ud, om det så kun er
for 2 minutter, men hun forstår også et "nej" hvis jeg mener at hun
har været nok ude. Det er en adfærd, som jeg vil tro de allerfleste
katte har, at de ikke rigtigt kan bestemme sig for hvad de vil (og
slet ikke når det er frostvejr udenfor).

Jeg er jo tilsyneladende ikke den eneste i denne tråd der mener, at
man kommer langt med en smule tålmodighed

Det kan da godt være at du som du skriver, er "træt" af de svar du får
når du lufter et lille problem. Det er heller ikke altid man kan li'
de svar man får, men det må man tage med når man skriver i en
debatgruppe.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 10-02-07 16:48

> [...]
> du lufter et lille problem. Det er heller ikke altid man kan li' de svar
> man får, men det må man tage med når man skriver i en debatgruppe.

Du har helt ret, og måske jeg overreagerer lidt, men det var ikke så meget
det at jeg ikke ku li svaret. Jeg synes bare det er tit man får et svar hvor
det nærmest er sóm om at den der svarer tror at han/hun skal give en dårlig
samvittighed, fordi man ikek passer sin kat "ordentligt". Ved ikke om det
lige var din hensigt

Men der er forskellige måder at have kat på, og flere måde kan være lige så
rigtige. Jeg anser fx. min kat som et dyr, og ikke som et menneske. Men jeg
anser den bestemt som et familie medlem. Andre må godt betragte og behandle
deres dyr som et menneske for mig, men de skal bare ikke mene at det er mere
rigtig end min måde.

Så var det at jeg synes at både dig og Bjarne svarede som om det var mig/min
familie der ikke gav vores katte opmærksomhed nok, det kunne jo også være at
vi havde en kat der var speciel nærgående, så det faktisk var katten der
havde en træls adfærd. Det betyder ikke vi vil af med den, eller ikke holder
meget af den, eller behandler den pænt, men var der nu noget man kunne gøre
for at lære den det, så ville det jo være fint, eller er det fordi hun
stadig er så ung... Men nej det er os mennesker der ikke er tålmodige
nok...kan du fange hvor jeg vil hen.

VI vil prøve at give hende endnu mere opmærksomhed i længere perioder af
gangen, og så se om ikke hun vokser fra det, for vi er skam glade for vores
dejlige og kælen hunkat, men derfor er hun altså en pestilens. Desuden har
vores hankat, og de 3 andre katte jeg har haft gennem min opvækst slet ikke
samme adfærd som hende, selv om de var på kælen og dejlige og indimellem
nærgåeden, men hende her er sgu et nummer for sig.

BK

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-02-07 17:48

> [...]
> at han/hun skal give en dårlig samvittighed, fordi man ikek passer
> sin kat "ordentligt". Ved ikke om det lige var din hensigt

Selvfølgelig var det da ikke min hensigt, men jeg har aldrig (heller
ikke i gruppen) "hørt" nogen være utilfreds med at deres kat var for
kælen - tværtimod det modsatte ret ofte. I havde sikkert ikke
anskaffet katten uden at I kunne li' den. Den måde hvorpå du
formulerede dit spørgsmål, kunne nemt tolkes anderledes end det i
virkeligheden var ment, det skrevne kan nemt misfortolkes når man ikke
står over for hinanden. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at begge
jeres katte bliver passet ordentligt.

> [...]
> godt betragte og behandle deres dyr som et menneske for mig, men de
> skal bare ikke mene at det er mere rigtig end min måde.

Et dyr er et dyr, og må aldrig behandles som et menneske, de forstår
det jo alligevel ikke, men derfor holder vi selvfølgelig ikke mindre
af dem.

> [...]
> så ville det jo være fint, eller er det fordi hun stadig er så
> ung... Men nej det er os mennesker der ikke er tålmodige nok...kan

Det tror jeg nok jeg kan, men jeg vil stadig fastholde, at det vil
blive meget svært at dæmpe hendes overdrevne hengivenhed. Hvis jeres
anden kat ikke har lyst til at lege med hende, så må I jo prøve at
lege med hende så hun bliver træt. Der er så meget billigt legetøj man
selv kan lave med f. eks. en pind med et stykke snor, hvor der er
bundet noget for enden, eller en aktivitetsbold (er ikke så dyr) hvor
man kan putte tørfoder i, hvor hun så selv skal skubbe den rundt på
gulvet til indholdet kommer ud. Men alt det har I måske allerede
prøvet.

> [...]
> jeg har haft gennem min opvækst slet ikke samme adfærd som hende,
> selv om de var på kælen og dejlige og indimellem nærgåeden, men

Prøv konsekvent at sige nej, hvis hun bliver med at "møve", og sæt
hende hen ved siden af jer og hold hende blidt men bestemt nede,
medens I kæler hende. Her i huset har et bestemt "nej" meget stor
virkning. Vores kat er så ganske vist 6 år, så jeres den lille skal
sikkert nok lære det hen ad vejen, men igen - det kræver stor
tålmodighed.

Held og lykke med foretagendet, og tag lige og meld tilbage hvis det
lykkes. Det kunne være interessant at vide om hun reagerer på noget af
det

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 10-02-07 14:01

> [...]
> hende, hvis I er så trætte af hende. Nogle som vil påskønne den lille kats
> hengivenhed og kærlighed i den ånd den bliver givet.

og desuden er det ikke kun os mennesker den er gal med her, som jeg skrev
gider den anden kat hende heller ikek når hun bliver for nærgående, så kan
han heller ikke gengive hendes hengivenhed og kærlighed i den ånd den bliver
givet.

BK

Fra : Anette

Dato : 10-02-07 15:33

Hej Brian

> Men hvordan lærer man hende at falde til ro, så
> hun bare ligger og sover ved en, og så man kan kæle stille og roligt
> for hende.

Det kan du først få hende til - hvis hun synes hendes behov for leg og
opmærksomhed er dækket.
Hun er jo ikke så gammel, og hvis hankatten ikke gider hende, synes hun jo
nok at I skal leges med, når I nu har tid
Vi har erfaret , når vi har været heldige at have så kælne misser, at en god
½ times intensiv leg, hjælper gevaldigt, så den kan ligge roligt og hygge
mens tv'et kører. Enkelte af de katte vi har haft kan ganske enkelt ikke
finde ro, når de ligger på skødet, så skal der bare ske noget hele tiden,
men sætter man den ned ved siden af sig i sofaen - så kommer der ro på.

> [...]
> hvis hun løber ud, så kan det være hun lige løber ud til det nærmeste
> vindue, og så hopper op der, og miaver for at komme ind...

Hun synes sikkert det er smadderhyggeligt at at hun har fundet den måde at
få ekstra opmærksomhed på _ men gu' er det træls.
Igen - prøv at finde en ½ eller hel time hvor det kun drejer sig om at lege
hende træt, give hende supermeget opmærksomhed, så burde det lette lidt

God fornøjelse med hende

/ Anette

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 10-02-07 15:56

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse
> [...]
> Igen - prøv at finde en ½ eller hel time hvor det kun drejer sig om at
> lege hende træt, give hende supermeget opmærksomhed, så burde det lette

Vi synes ellers hun får meget opmærksomhed, da hun på alle andrer områder er
en flot og meget charmerende kat, men vi vil prøve at give FULD opmærksomhed
i en længere periode, og så se om det hjælper i længden. Tak for et
konstruktivt svar

Fra : Niels Pein

Dato : 10-02-07 18:56

> [...]
> løber ud, så kan det være hun lige løber ud til det nærmeste vindue, og så
> hopper op der, og miaver for at komme ind...

Findes der katte der _ikke_ er sådan?

--
Hilsen Niels
Snoork fra Miss Sophie.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 11-02-07 19:39

<klip> Vi har to dejlige katte, men den ene er sgu lidt irrereterende. Den
yngste
> er en hunkat på 1½ og den anden er en hankat på 2½.
</klip>

1½ år betyder at den er ungkat endnu, og derfor har en del mere
energi/aktivitetsniveau end en kat på 2½år.

Et råd kunne være at lege med hende, med f.eks. drillepinde, kaste tøjdyr,
laserlys (genialt legetøj, for de bliver stort set ved til de segner) mv. og
give tørfoder i de der aktivitestbolde. Når hun først har fyret noget energi
af, skal hun nok komme og smide sig ved dig og nyde blot at ligge og snue
ved siden af dig.
Har du mod på det, så er der klikkertræning, som mange har stor fornøjelse
af, og som virkelig udfordrer kattene (og menneskernes tålmodighed for den
sags skyld)
Mht. døren, der skal åbnes, så kan du evt. prøve at distrahere hende med en
go'bid eller med et klik (for hun tjekker jo på en måde bare, hvor langt hun
kan få dig til at gå) så hun komme på andre tanker.

Og så må jeg tilslutte mig koret og sige at dine katte er nøjagtig som mine
katte, jeg har også en han og en hun. Samme historie, hun er krævende og
dominerende (læs: hysterisk) han er nærmest "Leif Lalleglad".

Held og lykke med det, håber du kan bruge mine små tips :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 10-02-07 23:55

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:45cd8136$0$5719$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Hej allesammen
¨
Jeg har efterhånden fået en del gode tips, og vi vil være tålmodige og så
prøve at køre hende træt, hvis nu vi kunne sæt vores 4 årige søn til det
engang i mellem, kunne vi måske slå to fluer med et smæk

Nå men tak for hjælpen allesammen.

Mvh. BK

Fra : Anette

Dato : 11-02-07 00:42

> [...]
> og så prøve at køre hende træt, hvis nu vi kunne sæt vores 4 årige
> søn til det engang i mellem, kunne vi måske slå to fluer med et smæk

He he - en snor med en "sommerfugl" af madpakkepapir/bagepapir - Sønnike
holder i snoren og løber med "sommerfuglen" hoppende hen over gulvet - så er
der dømt fangeleg

> Nå men tak for hjælpen allesammen.

Anytime

/ Anette

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-07 01:34

Den 10/02-2007 klokken 09:24, skrev
"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE> i
> [...]

> tiden, og hvis man et sekund ikke lige aer hende, så kravler hun op af
> en og vil gnide sin kind opad en finger osv.

Suk. Ih hvor jeg savner sådan en mis.

I 1990 overtog vi to killinger - en han og en hun -, som moderen havde
forladt. (De var kun ca. 4 uger gamle).
De udviklede sig til to, noget forskellige, meget kælne katte.
(Selv om de var søskende, behøver faderen jo ikke nødvendigvis at være
den samme ).
Når min kone og jeg skulle have en middagslur i lænestolene i weekenden,
skulle hanmissen altid ligge på mit skød, medens hunmissen altid skulle
ligge på min kones bryst, så den havde hovedet lige under hendes hage,
eller ved en kind.
Hanmissen ville også gerne ligge på skulderen, og så fik man en ordentlig
vasketur i ansigtet.

Efter min kones død fortsatte de begge med samme adfærd hos mig, lige
indtil de p.g.a. sygdom måtte aflives i hhv. 2003 & 2005.

Men, hvor jeg dog savner dem.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-02-07 13:14

Kjeld Nielsen kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk wrote:

> [...]
>
> Efter min kones død fortsatte de begge med samme adfærd hos mig,
> lige indtil de p.g.a. sygdom måtte aflives i hhv. 2003 & 2005.

Kære Kjeld.

Jeg kan godt forstå at savnet er stort. Det ved man når man selv har
prøvet det.

Jeg er sikker på, at der på ét eller andet internat sidder en skøn
kælen mis (eller to) der lige venter på, at du skal komme forbi. Det
behøver jo ikke at være killinger, der er så mange voksne katte også,
som er både søde og kælne.

Der er vist ikke noget så skønt som en lille mis der springer op og
vil kæles for, jeg har selv en af slagsen. Hun er ikke så meget for at
ligge på skødet, men kliner sig op ad mig i sofaen hver gang jeg
sætter mig. Hun har sit eget bløde tæppe, og er helt salig når jeg
lægger tæppet hen over hende så hun har sin egen lille "hule". Hun
sover hver nat i fodenden af vores seng og nyder det.

Min hanmis som blev aflivet som 10-årig i september grundet sygdom,
var godt nok også kælen, men slet ikke som den lille hunmis jeg har
tilbage. Han ville kun kæles på hans egne præmisser, men var ellers
både sød, god og rolig.

Hvis du har mulighed for det, så prøv at springe ud i det og få glæden
ved kæledyr tilbage i dit liv. Dit indlæg viser jo tydeligt hvor meget
du savner det, og du vil helt sikkert ikke fortryde det. Vi lever jo
kun én gang ved du nok.

Her er lille Mini, sådan én må du simpelthen også ha' :

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=tabby&picnumber=9113

Fra : Siri

Dato : 16-02-07 21:56

> [...]
> kun én gang ved du nok.
>
> Her er lille Mini, sådan én må du simpelthen også ha\' :

Jeg kan kun tilslutte mig Toves ord - af sted, af sted, hen på det
nærmeste internat, evt flere gange, indtil der er en kat, der vælger dig
Og du redder dens liv.
Alternativt, gå ind på www.vildkat.dk, der er der også mange 'katte i
knibe' mere eller mindre, der søger et nyt hjem, af den ene eller den
anden gode grund.
Se f eks under hittekillinger (!), der er vidunderlige lille tortie
Smyrna (hovsa Tove, var det ikke noget med en ven til Mini....) - men
mange dejlige katte i alle aldre. Selv er jeg ret solgt over 'Prinsen'
og så ham fra Frederiksberg, der kan sige mor!
Go for it, Kjeld, det er sååå nemt at have kat, og det giver så megen
glæde i dagligdagen. Min Gia er et lille lys og en lille sol for mig -
hun er den sjoveste kat....
Jeg fandt hende på vildkat.dk - og mailer stadig med de gl ejere om
hendes tossestreger
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-07 14:02

Den 11/02-2007 klokken 13:14, skrev
i <45cf08a4$0$867$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> [...]
> ved kæledyr tilbage i dit liv. Dit indlæg viser jo tydeligt hvor meget
> du savner det, og du vil helt sikkert ikke fortryde det. Vi lever jo

Hej Tove,

Tak for din opmuntring.
Ja, men jeg er skam også fast besluttet på at skulle en tur forbi Inges
Kattehjem i nær fremtid , og finde mindst 2 misser .
(Det har jeg faktisk skullet lige siden julen 2005, hvor den den sidste
måtte aflives).
Dette er så af forskellige årsager blevet udskudt. Sidste vinter gik jeg
og ventede på en operation, og sommeren er ikke den bedste tid for nye
misser her. (Det er lidt svært at holde dem indendørs i flere uger, når
jeg gerne vil have havedøren åben .
Og denne vinter var det et åbent spørgsmål, om jeg skulle have sønnen og
svigerdatterens kat i pleje, meden de fik ombygget huset.

Men nu er "faren" drevet over, så jeg må se at komme i gang.

Det bliver godt nok svært. Jeg vil sikkert gerne have alle kattene med
hjem

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : gitte

Dato : 11-02-07 15:42

"Kjeld Nielsen kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk" skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Men nu er "faren" drevet over, så jeg må se at komme i gang.
>
> Det bliver godt nok svært. Jeg vil sikkert gerne have alle kattene med

Du får lige en link her ... som du simpelthen ikke kan stå for
Held og lykke med at finde et par skønne missere.

http://www.vildkat.dk/index.php?sidenummer=3

gitte

--
En venlig hilsen fra
gitte

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-02-07 21:32

Kjeld Nielsen kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk wrote:

> Ja, men jeg er skam også fast besluttet på at skulle en tur forbi
> Inges Kattehjem i nær fremtid , og finde mindst 2 misser .

Det lyder rigtig dejligt

> Det bliver godt nok svært. Jeg vil sikkert gerne have alle kattene
> med hjem

På det punkt er vi nok meget ens. Jeg havde det også lidt dårligt med
alle de skønne små skabninger, jeg ikke kunne tage med hjem. Det er
dog godt at vide, at Inges Kattehjem får afsat så mange misser som de
gør. Jeg har i årenes løb hentet 3 stk. skønne katte hos hende. Der er
jo desuden www.vildkat.dk som Gitte skriver om, det er også nogle
dejlige katte der bliver formidlet der.

Jeg håber at du vil melde tilbage når du har fået hjembragt misserne,
så man kan glæde sig med dig over dem. Sådan et par små størrelser kan
give én så megen glæde i hverdagen, så er du jo aldrig alene, og hos
dig vil de da helt sikkert få det godt. Du kan f. eks. også oprette en
profil på hjemmesiden: www.dk-fritid-dyr-kat.dk hvor du kan lægge
billeder ind og skrive lidt om dig selv og misserne. Det er en rigtig
god hjemmeside som faktisk "hører til" denne gruppe.

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-07 23:10

Den 11/02-2007 klokken 15:41, skrev
"gitte" <gitte@gotoheaven.dk>
i <EIGdncEh1saitlLYnZ2dnUVZ8qydnZ2d@giganews.com>:

> Du får lige en link her ... som du simpelthen ikke kan stå for Held
> og lykke med at finde et par skønne missere.

> http://www.vildkat.dk/index.php?sidenummer=3

Hej Gitte,
Jeg har skam været dér flere gange. Ja, det er svært at løsrive sig derfra

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-07 23:13

Den 11/02-2007 klokken 21:31, skrev
i <45cf7d4b$0$867$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Jeg håber at du vil melde tilbage når du har fået hjembragt misserne,

Ja, det skal jeg nok gøre.

> [...]
> billeder ind og skrive lidt om dig selv og misserne. Det er en rigtig
> god hjemmeside som faktisk "hører til" denne gruppe.

Den har jeg allerede - dog uden album. Det skal nok komme, når jeg atter
får misser i huset.
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_index.php?profile=125&limit_start=0&limit_user=15>
(Det er godt nok længe siden, at jeg har været inde på min profil, så den
måtte lige have en lille opdatering i dag) .

Med venlig hilsen,
Kjeld