Store katte
Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-02-07 18:45

Det er godtnok ikke huskatte, men er de ikke dejlige?.

http://politiken.dk/videnskab/article242858.ece

Det er overraskende at der kun findes 240 stk. tilbage. Man må håbe at der
bliver gjort noget for at redde racen.

Mvh.

Karsten

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-02-07 19:57

Karsten Jensen wrote:
> [...]
>
> Det er overraskende at der kun findes 240 stk. tilbage. Man må håbe
> at der bliver gjort noget for at redde racen.

De er simpelthen pragtfulde, og hvem skulle tro at de små dejligheder
bliver store og farlige. Det er til at græde over, at så mange smukke
dyr er udryddelsestruede, det er jo desværre ikke kun tigrene, men et
utal af andre dyrearter også.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 10-02-07 20:14

<klip> De er simpelthen pragtfulde, og hvem skulle tro at de små dejligheder
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

</klip>

Det kan vist ikke siges bedre tove :)

Smukke, smukke dyr, snart udryddede af dumme, dumme mennesker...

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 09-02-07 20:51

> [...]
> er udryddelsestruede, det er jo desværre ikke kun tigrene, men et utal af

nej det er forfærdeligt, at penge og magt har så meget at sige, at levende
væsner og dyrebar natur skal destrueres på den bekostning.
det gør mig også meget bedrøvet, og sur på vores egen "race".
nu også orangutangerne, jeg er helt pjattet med disse store udtryksfulde
dyr, men deres levesteder er også snart væk, og det samme gør sig desværre
gældende for en lang række andre dyr der forsvinder sammen med deres natur.

mvh. marie
www.photopassion.dk