DVD-drev glemmer at opdatere hver gang man~
Fra : Fax_Modem

Dato : 10-02-07 14:55

Hejsa

Jeg har et lille problem med dvd-drevet i min Toshiba Satellite M70-233 der
efterånden er ved at drive mig til vanvid! Selve drevet virker såmænd fint
nok men det nægter at opdatere hver gang jeg sætter en ny cd i. I stedet
påstår den hårdnakket at den cd der sad i før stadig sidder i drevet. Det
betyder at ikonet i Denne Computer ikke opdatere og Automatisk Afspilling
heller ikke virker.

Nogen der ved hvad der er galt og hvordan jeg kan fixe det?

mvh.
Jesper

Fra : Lyhn

Dato : 10-02-07 15:35

Fax_Modem wrote:
> [...]
> ikke opdatere og Automatisk Afspilling heller ikke virker.
>
> Nogen der ved hvad der er galt og hvordan jeg kan fixe det?

Microsofts autofix kan sikkert hjælpe dig:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=C680A7B6-E8FA-45C4-A171-1B389CFACDAD&displaylang=en

Eller måske denne her:
http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/Autoplay-Repair.shtml

Fra : Fax_Modem

Dato : 10-02-07 22:18

Hejsa

Linket til Microsofts Autofix virkede. Tak for det. Det skal jeg huske til
en anden gang ;)

mange hilsner
Jesper

Fra : Lyhn

Dato : 11-02-07 09:54

Fax_Modem wrote:
> Hejsa
>
> Linket til Microsofts Autofix virkede. Tak for det. Det skal jeg
> huske til en anden gang ;)

Velbekommen, godt det virkede