MS Windows
briani 27239
Mediecenter i XP
Fra : CanonBonke

Dato : 10-02-07 13:07

Jeg har ovennævnte, købt færdiginstalleret, og maskinen virker
på alle andre områder end i selve Mediecentret. Hvis jeg vil se
TV, får jeg til tider en fejlmelding: "Intet TV-signal, kanalen sender
muligvis ikke i øjeblikket, eller antennen skal justeres".
Hvis jeg laver en ny søgning efter kanaler, finder den ingen. Hvis
jeg genstarter computeren, har tingene normaliseret sig for det
meste, og jeg har de 4 kanaler jeg kan modtage på antenne, i fin
kvalitet.
Jeg har et andet TV stående ved siden af, med en digital terrestral-
modtager, og her fejler signalet intet, hvis jeg flytter antennestikket
over.
Jeg har ventet sammenlagt i timer på support hos Packard Bell, og
gennemtrawlet deres hjemmeside, uden at finde relateret.
Kan nogen komme med en god ide?
mvh Knud

Fra : J.K.Arning

Dato : 10-02-07 13:54

On Sat, 10 Feb 2007 13:07:20 +0100, CanonBonke wrote:

> Kan nogen komme med en god ide?

Ikke omkirng dit problem, desværre.

Jeg vil foreslå dig at spørge i dk.teknik.htpc som er gruppen for bla. MCE.

--
:: J.K.Arning :: 10-02-2007 13:53:12 :: http://arning.dk ::

Fra : CanonBonke

Dato : 10-02-07 17:57

> Jeg vil foreslå dig at spørge i dk.teknik.htpc som er gruppen for bla.
> MCE.

Hej Arning, tak for tipset, det er så nemt når man ved det
mvh Knud