MS Windows
briani 27239
Sletning i Vista
Fra : Steen Nissen

Dato : 10-02-07 01:52

Jeg har på en vens nyindkøbte Vista maskine forsøgt at
installere et spil (et par år gammelt)
Installationen forløb tilsyneladende godt, spillet fungerede.

Da vi genstartede maskine og ville starte spillet op, fik vi
besked om at der var fejl i installationen.
Jeg ville herefter afinstallere spillet, men det kan jeg ikke
få lov til. Hverken i spillets egen afinstallation, i fjernelse
af programmer eller hvis jeg forsøger at fjerne selve mappen.

Jeg får besked på at jeg ikke har adgang til at slette det.

Nogen gode forslag.....

Hilsen Steen

Fra : ct

Dato : 10-02-07 12:41

højreklik > kør som administrator

Fra : Steen Nissen

Dato : 11-02-07 00:45

"ct" <claus@-fjern-kjerkegaard.dk> skrev i meddelelsen
> højreklik > kør som administrator

Nu er jeg ikke ved maskinen.

Jeg mener helt bestemt også at jeg forsøgte det,men mener ikke at den gav
mig den mulighed ....

Hilsen Steen

Fra : ct

Dato : 11-02-07 18:36

> Nu er jeg ikke ved maskinen.
>
> Jeg mener helt bestemt også at jeg forsøgte det,men mener ikke at den gav
> mig den mulighed ....
>
> Hilsen Steen

det er kun ved programfiler du har den mulighed - den skulle så være brugt
ved afinstallationsprg.