søges hjælp til programvalg
Fra : hjmm

Dato : 10-02-07 12:23

er der nogen som kan anbefale et program som kan bruges til at sende filer
over nettet sikkert, måde store og små filer,grunden til dette er jeg har en
kammi som bor i en anden by og istedet for brænde plader med div. og sende
frem og tilbage ville det være nemmere ,hvis vi kunne gøre det over nettet
da vi begge har gode net forbindelse,jeg har 8MB /512 og han 4Mb/ 512
det skal være nemt at sætte op
mvh sloth

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-02-07 12:39

http://www.practicallynetworked.com/howto/fileshare/fileshare_intro.htm

> da vi begge har gode net forbindelse,jeg har 8MB /512 og han 4Mb/ 512

Husk, at det bedste I kan få, er de 512 Kbps.

-A
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert

Fra : J.K.Arning

Dato : 10-02-07 13:07

On Sat, 10 Feb 2007 12:23:08 +0100, hjmm wrote:

> [...]
> frem og tilbage ville det være nemmere ,hvis vi kunne gøre det over nettet
> da vi begge har gode net forbindelse,jeg har 8MB /512 og han 4Mb/ 512

Pak det hele med f.eks. zip og send det via messenger.
Det er så enkelt som det kan blive.

--
:: J.K.Arning :: 10-02-2007 13:06:24 :: http://arning.dk ::