php-mysql-apache installer - windows maski~
Fra : Ralle

Dato : 10-02-07 15:24

Hejsa..

vil høre om nogle kender et sted hvor man kan downloade en
installer, eller bare filer som jeg selv skal installere på min
windows maskine, og hvilken ting der skal være slået til, og fra
så mine php scripts virker ordentligt..

har prøvet med wampServer, men der virker mine phpscript ikke..

og så ville jeg høre om nogle ved hvordan man får ffmpeg
installeret på sin windows maskine??

Ralle

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per A

Dato : 10-02-07 16:01

Ralle skrev:
> [...]
>
> har prøvet med wampServer, men der virker mine phpscript ikke..
>
> og så ville jeg høre om nogle ved hvordan man får ffmpeg

http://www.apachefriends.org/en/xampp.html virker for mig

MVH Per A

Fra : bjarne.b.jensen@gmai~

Dato : 11-02-07 11:22
Fra : Ralle

Dato : 12-02-07 15:25

Tak begge 2..

Jeg vil kigge på dem når jeg kommer tilbage til min egen maskine
igen..

Er der nogle der ved hvor man kan få fat i ffmpeg?? og også
ffmpeg-php..

ffmpeg bliver brugt til at når man uploader en film, blir der
automatisk lavet en thumbnail, ligesom der ses på www.break.com ,
og youtube.com

Fra : Jesper Lützen

Dato : 13-02-07 07:47

On 10 Feb., 15:24, Ralle <ralle_r...@hotmail.com> wrote:
> har prøvet med wampServer, men der virker mine phpscript ikke..

.... I så fald ville jeg foreslå dig at kigge på HVORFOR wamp-server
ikke kan håndtere din kode, for så vidt jeg husker kører WAMP med en
yderst standardiseret opsætning, som ret godt afspejler størstedelen
af danske webhoteller.

Det kunne jo være, at det er en enkelt indstilling eller to der skal
rettes forønd systemet er klar til brug.

Hvad der så skal rettes er du den bedste til at skyde på, for har du
sakset kode 3-4 steder, så har hver af de 3-4 steder nok en
beskrivelse af forudsætningerne for at køre koden (fx. Global register
ON eller lignende).

Held & Lykke

/Jesper

Fra : Ralle

Dato : 13-02-07 18:44

Jesper Lützen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
> sakset kode 3-4 steder, så har hver af de 3-4 steder nok en
> beskrivelse af forudsætningerne for at køre koden (fx. Global

Den kom med en eller anden fejl, jeg poster den her når jeg kommer
tilbage til min egen computer igen..

og jeg prøvede også at sætte register global til on, men det ændrede
ikk noget...

> Held & Lykke

Tusind tak :)