Forbindelse dør hvis man downloader
Fra : Dammark

Dato : 09-02-07 22:09

Jeg henter nogen gange store filer fra mit Job via VPN.
Min forbindelse er en Solo på 8mbit med fast IP.

Nogle gange har jeg oplevet at forbindelsen dør og har gennem længere
tid troet at det var VPN forbindelsen der kløjs i det.

Men idag ville jeg hente Visual Studio 2005 fra microsoft.com og det
var ikke over VPN.
Og her skete det samme.

Det eneste jeg kan for for at komme online igen, er at slukke mit
modem i 10 minutter og så tænde det igen.

Er der nogen der har forslag til hvad der kan være galt ??

// Dammark

Fra : BuFFer

Dato : 10-02-07 10:04

Jeg havde problemet med at jeg røg af nettet på tilfældige tidspunkter
med solo 8
Også selv om jeg fint kunne hente med 8 mbit - så røg jeg af på
tilfælige tidspunkter.

Nu er jeg på solo 4 (igen) og det kører uden problemer.