Andet multimedie
bentjuul 3670
Holde register
Fra : Kert Rats

Dato : 10-02-07 16:50

Jeg bruger PageMaker 7.0, og jeg har problemer med, at spalterne ikke holder
register.
I mine bøger om PageMaker står der ikke noget om at holde register - så vidt
jeg kan se.
Kan nogen her i gruppen henvise mig til et sted, hvor det at holde register
er beskrevet?

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Elle

Dato : 10-02-07 17:27

wrote:KQlzh.57$kf5.55@news.get2net.dk

> [...]
> jeg kan se.
> Kan nogen her i gruppen henvise mig til et sted, hvor det at holde register

Nu er det længe siden, at jeg har brugt PM men kan du ikke lede efter
Baseline Grid eller grundlinienet. Det hedder det jo i Indesign, så mon
ikke..?
Pøj, pøj / elle