Andet multimedie
bentjuul 3670
Tabeller i PageMaker 7.0
Fra : Kert Rats

Dato : 10-02-07 09:40

Ved nogen her i gruppen, hvordan man laver tabeller i PageMaker 7.0?

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Morten Lind

Dato : 10-02-07 10:22

Kert Rats <stendod@gravklar.dk> wrote:

> Ved nogen her i gruppen, hvordan man laver tabeller i PageMaker 7.0?
>
> Glæder mig meget til at høre fra jer.
>

> Venligst
>
> Kert Rats

Mon ikke det er det samme som i InDesign?

Lav en markering i dit dokument>Åbn menupunkt: Tabel>Vælg: Indsæt
tabel>definer størrelse & antal, og dét er det.

M.

Fra : Brian S

Dato : 10-02-07 17:29

On 10 Feb., 09:39, "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> wrote:
> Ved nogen her i gruppen, hvordan man laver tabeller i PageMaker 7.0?

Der medfølger et tabelprogram, som dog ikke startes indefra PageMaker.
Se her:

http://www.smartcomputing.com/editorial/article.asp?article=articles/2003/s1402/51s02/51s02.asp&articleid=14074&guid=

Da jeg arbejdede i PageMaker brugte jeg at copy/paste tabeller fra
Excel.

Brian

Fra : Studio Smalbro

Dato : 11-02-07 23:05

PageMakers tabelprogram er desværre noget bras, og jeg kan kun anbefale at
holde dig langt væk fra det. Det er en kilde til uendelig kummer. Brug
tabulatorer! Det virker og har du lidt styr på dine formater/styles er det
ikke galt.

Kh
Bjørn

Fra : Kert Rats

Dato : 15-02-07 15:38

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> holde dig langt væk fra det. Det er en kilde til uendelig kummer. Brug
> tabulatorer! Det virker og har du lidt styr på dine formater/styles er det

Jeg prøver jeres råd.
Tak skal I have!

Venligst

Kert Rats