Sony-Ericson i Go'morgen Danmark
Fra : Janus Høi

Dato : 09-02-07 09:58

Her til formiddag var der et indslag i Go'morgen Danmark, om et eller
andet system i lufthavnen hvor man kunne få besked om forskellige ting
på sin mobiltelefon.

Ham der demonstrerede systemet, havde en Sony Ericson mobil.

Jeg kan ikke finde den model inde på Sony Ericsons hjemmeside.

Den havde en ret stor skærm og så rimelig fancy ud. Er der nogen
herinde der har en idé om hvilken model det kan have været?

--
Janus

Fra : Janus Høi

Dato : 09-02-07 10:06

On 9 Feb., 10:02, "Anders \(6400\)" <helt...@iskoven.dk> wrote:
> Tror det ligner en K800i i hvid....

Synes bare den så federe ud i tv..

--
Janus

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 09-02-07 10:19

Det gør det da klart...
- Tror ikke jeg ville have en, er meget godt tilfreds med min W810i.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-02-07 11:35

Anders (6400) wrote:
> Det gør det da klart...
> - Tror ikke jeg ville have en, er meget godt tilfreds med min W810i.

> [...]
samme her.