10.000 smsér på en W810i???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 08-02-07 05:46

Er det sandt at der kan være 10.000 smsér på en SE W810i når man har
installeret softwaren fra Da Vinci Team???

Det kunne jeg nemlig godt bruge

Mvh Henrik

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-02-07 10:36

"Henrik \(Silkeborg\)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> wrote in

> Er det sandt at der kan være 10.000 smsér på en SE W810i når man har
> installeret softwaren fra Da Vinci Team???

Jeg tror endda det teoretisk er 32000.

> Det kunne jeg nemlig godt bruge

I praksis vil de fleste kun kunne opbevare nogle få hundrede... de mest
hardcore måske 1000. Problemet er at det tager længere og længere tid at
åbne indbakken. Jeg har haft 337 SMS'er liggende på en K750i'er og det var
tæt på min egen tålmodighedsgrænse

Min gamle SE P800 derimod kunne oprette egne mapper til SMS'er så man kunne
sortere dem væk fra indbakken. Den havde jeg over 5000 SMS'er liggende på
uden at kunne mærke det.

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 09-02-07 14:28

Kent Oldhøj <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote:

> [...]
> åbne indbakken. Jeg har haft 337 SMS'er liggende på en K750i'er og det var

Jeg har på mine tidligere telefoner ryddet ud jævnligt, fordi de ellers
kørte langsomt, når jeg skulle tilgå beskederne. På min 6280 har jeg
1100 beskeder liggende i indbakken, og den er akkurat ligeså hurtig til
at åbne den, som hvis der var 10. Går ganske hurtigt. Sletter så en gang
med et par måneders mellemrum ALLE beskeder.. Men de gør jo ingen skade
når de bare ligger.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 09-02-07 20:35

"Mikkel Westh [2740]" <mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at åbne den, som hvis der var 10. Går ganske hurtigt. Sletter så en gang
> med et par måneders mellemrum ALLE beskeder.. Men de gør jo ingen skade

Har en Nokia 9300i, har lige slettet 14.000 sms'er....

Men vil sgu hellere har en SonyEricsson...

Henrik

Fra : ai

Dato : 08-02-07 10:41

Hvis softwareproduktet angiver 10.000
må du nok stole på det, det er trods alt
ca 28 sms`er pr. dag i 365 dage.

vh/ai

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 08-02-07 14:19

"ai" <anixyr@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis softwareproduktet angiver 10.000
> må du nok stole på det, det er trods alt
> ca 28 sms`er pr. dag i 365 dage.
>
> vh/ai

Der angives ikke ret meget, det er noget jeg har hørt andetsteds, derfor jeg
spørger her

Mvh Henrik

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 10-02-07 16:10

Henrik (Silkeborg) skrev:
> Er det sandt at der kan være 10.000 smsér på en SE W810i når man har
> installeret softwaren fra Da Vinci Team???

Kan have ca 32.000 på min w800i, og det er med officielt firmware -som
jeg så selv har pillet lidt ved.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : D

Dato : 10-02-07 17:20

> Kan have ca 32.000 på min w800i, og det er med officielt firmware -som jeg
> så selv har pillet lidt ved.

Hej

Vil du løfte sløret?

Har nemlig selv en w800i, med alt for lidt sms plads.

Hilsen Ditte

Fra : @

Dato : 10-02-07 17:40

Og jeg har en w810i - os med allllllt for lidt plads på....

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 10-02-07 21:24

"Bjarke Ravn-Jonsen" <nej@mandril.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan have ca 32.000 på min w800i, og det er med officielt firmware -som jeg
> [...]

Lyder umiddelbart som noget du kunne tjene lidt (måske mange?) penge på!

Jeg er interesset i hvad der skal til på min K800i.

Eller på min W810i

Mvh Henrik