Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Overførsel fra Canon 350D til PC
Fra : John Rasmussen

Dato : 07-02-07 22:26

Efter opgradering til Vista og installation af Canon software igen, kan jeg
ikke komme i kontakt med kameraet via softwaren (Zoombrowser), kameraet kan
ses i enhedshånteringen. Er der nogen der har prøvet noget lignende og
fundet en løsning på det problem? Jeg har opdateret softwaren fra Canons
supportside. Er der evt. et andet program med samme funktioner som ville
kunne bruges i forbindelse med Vista.

John

Fra : Pico

Dato : 08-02-07 00:22

John Rasmussen wrote:
> [...]
> har opdateret softwaren fra Canons supportside. Er der evt. et andet
> program med samme funktioner som ville kunne bruges i forbindelse med
Nu har jeg ikke Vista installeret endnu og har heller aldrig installeret
Zoombrowser, jeg sætter bare min 350 til USB elle for det meste kortet i
kortlæseren, men det er egentlig ligegyldigt. Så åbner jeg TotalComander
eller stifinder og trækker billederne over. Det er enkelt og simpelt
--
MVH
Pico