Mange billeder
Fra : Niels Pein

Dato : 07-02-07 23:19

Jeg ved ikke om det har være postet før, men ...
Gå ind på http://www.flickr.com/
Skriv cat i søgefeltet og klik Go.
Så har man lidt til resten af aftenen.

Ok, lidt af hvert, og mange hits der ikke er kattebilleder, men træerne
vokser jo ikke ind i himlen.

Man kan også linke til bestemte billeder, f.eks.
http://www.flickr.com/photos/bardgabbard/103549814/

--
Hilsen Niels
(Miaaav fra Miss Sophie)

"Hvorfor bruge engelske ord, når vi har så mange gode danske ord og udtryk
der er helt up to date?"

Fra : Jan Holm

Dato : 08-02-07 00:05

Niels Pein wrote:
> Jeg ved ikke om det har være postet før, men ...
> Gå ind på http://www.flickr.com/

Flickr er fantastisk. Der er også en masse grupper for de
forskellige racer - feks http://www.flickr.com/groups/burmese_cats/

Og lidt skamløs selvpromovering med nogle stykker af mine bedste
shots http://www.flickr.com/photos/sphion/

Mvh
Jan

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-02-07 14:37

Jan Holm wrote:

> Og lidt skamløs selvpromovering med nogle stykker af mine bedste
> shots http://www.flickr.com/photos/sphion/
>
> Mvh
> Jan

Det er rigtigt fine billeder du har taget, dem kan du godt være
bekendt. Jeg er især vild med billedet hvor solen "slås" med
skyerne.......og så selvfølgelig misserne, skønne er de allesammen

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-02-07 12:04

Niels Pein wrote:
> [...]
> træerne vokser jo ikke ind i himlen.
>
> Man kan også linke til bestemte billeder, f.eks.

Der er rigtig mange fine billeder at falde i trance over. Skønne
katte. Gad vide om min lille Mini's øje ikke ville gøre sig på en
sådan side (Der er en afspejling af mig i hendes øje, min svigersøn
har bl.a. taget dette og en del andre):

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=tabby&picnumber=9115

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats
(Undskyld Niels, et irsk ordsprog som jeg synes lyder bedre på engelsk
)

Fra : Ragna

Dato : 08-02-07 14:26

Tove skrev:
> Gad vide om min lille Mini's øje ikke ville gøre sig på en sådan side

Det billede er i hvert fald lige til en fotokonkurrence. Hvor er det flot!

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : Niels Pein

Dato : 08-02-07 23:05

"Tove Krieger" skrev ...

> Beware of people who dislike cats
> (Undskyld Niels, et irsk ordsprog som jeg synes lyder bedre på engelsk
> -) )

Uha, ingen grund til at undskylde. Overså du ironien / vitsen i mit citat? I
så fald, læs det igen og bemærk de sidste ord.
--
Hilsen Niels
(miv, mjau, miaaAAau fra Miss Sophie)

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-02-07 14:39

Niels Pein wrote:
> "Tove Krieger" skrev ...

> Uha, ingen grund til at undskylde. Overså du ironien / vitsen i mit
> citat? I så fald, læs det igen og bemærk de sidste ord.

LOL Ja, selvfølgelig ("up to date"). Mit overblik må være taget
på skiferie. Bortset fra det, så er vort sprog godt nok ved at blive
lidt for "anglificeret", så det må vi have gjort noget ved.

--
Venlig hilsen Tove og Miauw fra Mini.
Beware of people who dislike cats