Mad til diegivende kat...
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 07-02-07 09:10

Hej Gruppe

Er der nogle gode råd til noget ekstra godt foder jeg kan give min hunkat
som fik tre killinger i fredags...( hun får killingefoder af den bedste
slags..( siger min dyrlæge plus alt andet hun elsker....jeg tænker på
noger med virkelig "gods" i til en travl missemor..
Hun spiser ikke i disse dage, hun ÆDER..

Hilsen Majbritt

Fra : JB

Dato : 07-02-07 09:58

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noger med virkelig "gods" i til en travl missemor..
> Hun spiser ikke i disse dage, hun ÆDER..

Hej Majbritt.

Du kan give hende noget killingemælk f. eks. KMR, det har din dyrlæge
sikkert, ellers kan han skaffe det.

hilsen
Jytte

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 07-02-07 17:57

Hej Jytte

Jamen sådan en dåse har jeg altid stående, så jeg vil bruge dit råd
omgående....
-Og tak for hjælpen

Hilsen Majbritt