Ingen strøm på fyret
Fra : HSLK

Dato : 09-02-07 08:22

Hejsa

Vi skal afsted i dag på vores første tur men da jeg går ned for at starte
fyret er der bare ingen strøm på displayet og jeg kan derfor ikke starte
fyret er der nogle der har en ide hvorfor der ikke er strøm ???

Der er strøm på CV.

Knus Henriette.

Fra : HSLK

Dato : 09-02-07 10:46

Hejsa

Forhandlren har været her og hente den og de ville se om de kunne finde
fejlen
Det da service

knus Henriette.

Fra : EXIT

Dato : 09-02-07 20:59

Han buede da vel have testet det inden levering !

Fra : HSLK

Dato : 13-02-07 18:11

Hejsa

> Han buede da vel have testet det inden levering !

Fyret virkede skam da vi fik den så det er der intet at kritisere på vi fik
vogen tilbage 1 time efter det var en sikring der var sprunget i fyret en
sikring vi ikke kendte til men den kender vi nu.
Så vi har været på en dejlig mini vinterferie

knus Henriette.