ZoneAlarm
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-12-00 12:07

Happy Xmas grup!

Jeg har et problem med mit netværk.
Jeg har tre stk PC'er med 10/100 Mbit netkort og en ADSL Cisco 677 router.
Jeg bruger ZoneAlarm som firewall og det virker fint over for Internettet .
Alle 3 PC'er kan komme på nettet på en gang, men de kan ikke se hinanden.
Når jeg Pinger får jeg timeout.
Bruger jeg Stifinder lukker ZoneAlarm af bed en besked om at et godkendt
program prøver noget ulovligt, og jeg får ikke muligheden at tillade denne
ulovlige indtrængning.

Når jeg fjerner ZA virker mit netværk.

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Gysse

Dato : 24-12-00 12:42

Hej.

Aktiver ZoneAlarm ControlCenter
Klik på secutiry
Klik på advanced
Marker dit netkort
- du kan også angive en ip-range, som værende ok.

Ivan