Ethernet
Fra : Henning

Dato : 08-02-07 22:15

Hej.

Hvad er forskellen på et alm. netværkskabel og et ethernetkabel.

det er i forbindelse med køb af en kiss harddiskoptager jeg spørger.

Hilsen henning.

Fra : Max

Dato : 08-02-07 22:20

Hej Henning

> Hvad er forskellen på et alm. netværkskabel og et ethernetkabel.

Der er ingen.

--
Mvh Max

Fra : Henning

Dato : 08-02-07 22:22

"Henning" <henning.richter@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hilsen henning.
>

>kan man bare tilslutte en ethernetport direkte til nettet eller kræves der

Hilsen Henning

Fra : Lasse Jensen

Dato : 08-02-07 23:28

Henning wrote:

> [...]

Så længe det er ethernet kan du godt

Du kommer til at fortælle lidt mere om hvad du har af hardware og hvordan du
vil sætte det sammen.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-02-07 22:23

On Thu, 8 Feb 2007 22:14:38 +0100, "Henning"
<henning.richter@gmail.com> wrote:

>Hvad er forskellen på et alm. netværkskabel og et ethernetkabel.
>
>det er i forbindelse med køb af en kiss harddiskoptager jeg spørger.

Forskellen er ens: Ethernet er udbredte standard til lokalnet, dvs
almindeligt netkabel

<mlr>