Bip bip
Fra : Ralph Køster

Dato : 08-02-07 23:20

Pludselig er mit motherboard (tror jeg nok) begyndt at bippe når jeg
arbejder på min PC.
Der er PC-højttalere sat til den og de virker også fint men ud over den
rigtige lyd skal jeg
sidde og høre på at selve computeren bipper.
Hvor starter den pludselig med det? Jeg har lige re-installeret den, men det
hjalp ikke.
Er mit motherboard defekt?
Kan det slåes fra i bios?
Det er et ASUS P4s8x
Det er P.... irriterende at høre på...

Please hjælp mig..

Yderligere info:
P4 2,66 ghz
Creative X-fi lydkort
800 gb HD fordelt på 6 Harddiske.
Controllerkort.
Geeforce grafikkort (ikke et af de største)
Firewire 400/800 kort
1 gb DDR-ram pc 4200

Fra : Desserten

Dato : 09-02-07 14:43

"Ralph Køster" <No-Em@il-To-see.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 800 gb HD fordelt på 6 Harddiske.
> Controllerkort.
> Geeforce grafikkort (ikke et af de største)

Måske din bios er sat til at fortælle hvis cpu temp bliver for høj......har
du tjekket om din cpu-fan kører og IKKE er støvet til............