DVD´en fitter ikke i kabinettet!?
Fra : René

Dato : 08-02-07 22:21

Hej gruppe

Er ved at samle min nye pc og løber pludselig ind i et irreterende problem:
DVD skriveren, Samsung sh-s182, passer ikke ind i kabinettet, Antec
SLK3000B.
ellers et rigtig godt kab., men skuffer da der mangler 1-3 mm. i hver side
for at DVD´en sidder korrekt.
Ydermere ser dte ud til at skruehullerne ikke er i niveau med kab.´s huller
til samme. ....
Kender I det??? - ggrrr

René
--
René

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-07 22:25

René wrote:
> [...]
> for at DVD´en sidder korrekt.
> Ydermere ser dte ud til at skruehullerne ikke er i niveau med kab.´s huller

Bruger det kabinet ikke skinner til at montere enhederne i ? kunne være
forklaringen...

Fra : Max

Dato : 08-02-07 22:31

Hej René

> Ydermere ser dte ud til at skruehullerne ikke er i niveau med kab.´s
> huller til samme. ....

Har du læst manualen ?

http://www.antec.com/pdf/manuals/SLK3000B_en.pdf

--
Mvh Max

Fra : René

Dato : 08-02-07 22:52

Jo der er skinner - tror jeg følger linket til manualen
- double damn -
Takker!

René