Skimmelsvamp på skolen ?
Fra : Kim

Dato : 07-02-07 21:34

Jeg hører fra mit barn at flere er syge, både lærere og børn,
med de samme symtomer som skimmelsvamp giver.

Mit barn er selv lige nu syg med slimhinde- og luftvejssymptomer.
http://www.sst.dk/publ/publ2005/cff/skimmelsvamp/skimmelsvamp_05.pdf

http://www.google.dk/search?hl=da&q=skimmelsvamp+symptomer+skole&btnG=S%C3%B8g&meta=

Jeg kunne selvfølgelig gøre skolens leder opmærsom på min
mistanke, men med så mange syge, og de ved det er et meget gammelt
hus med dårlig isolation, meget fugt, dårlig varme, små klasseværelser osv
burde de jo selv have gjort noget ved dette problem for længst.

Så hvis jeg gerne ville anmelde min mistanke til en myndighed,
så jeg kunne være sikker på at mit barn ikke skal sidde i et hus
fyldt med skimmelsvamp, hvilken myndighed er det så ?

Kunne det være:
Sundhedsstyrelsen
Islands Brygge 67
2300 København S
Telefon 72 22 74 00
Telefax 72 22 74 11
sst@sst.dk

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 07-02-07 21:44

"Kim" <no@way.dk> skrev
> Kunne det være:
> Sundhedsstyrelsen
> Islands Brygge 67
> 2300 København S
> Telefon 72 22 74 00
> Telefax 72 22 74 11
> sst@sst.dk

Eller Bedrift.Sundheds Tjenesten ( BST ) ?
Jeg kan bare ikke finde den der skulle dække kbh ?

Kan nogen venligst hjælpe ?

Mvh Kim

Fra : Holst

Dato : 07-02-07 22:31

Kim wrote:

> Kan nogen venligst hjælpe ?

Prøv at find den rette gruppe. Det kunne for eksempel være