Timeregistrering
Fra : KasperCO

Dato : 08-02-07 10:30

Hej,

Jeg leder efter enten et lille program eller eventuelt blot en
tilpasset Excel-projektmappe der kan benyttes til tidsregistrering.

Formålet er at kunne holde styr på en masse små tidsregistreringer på
forskellige projekter der skifter hver måned. Til hver
tidsregistrering skal knyttes et tekstfelt med beskrivelse af det
udførte. Ved månedskift skal disse registreringer summeres - hvor de
enkelte noter (i tekstfelterne) oplistes med tidsforbrug, grupperet på
de enkelte projekter.

Før fakturering skal disse linjer kunne redigeres og eventuelt manuelt
aggregeres. Så en færdiggenereret rapport uden mulighed for
redigeringsmulighed er ikke rigtig gangbar.

En mulighed kunne være simpelthen at flytte summeringen over i Excel
eller Word og lave den endelige faktura her.

Er der nogen der har gode bud på en løsning? Google m.v. har ikke
rigtigt kunne lede mig til noget brugbart.

Mvh,
KasperCO

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 08-02-07 13:38

KasperCO wrote:

> Jeg leder efter enten et lille program eller eventuelt blot en
> tilpasset Excel-projektmappe der kan benyttes til tidsregistrering.

Lille og lille...

Jeg bruger et program, der hedder TimeTTracker MX2 (TTM2) fra R&F Consulting
http://www.rfcons.com. Det kører både på PC og på PDA. Det er så at sige mit
transportable stempelur.

> [...]
> udførte. Ved månedskift skal disse registreringer summeres - hvor de
> enkelte noter (i tekstfelterne) oplistes med tidsforbrug, grupperet på

Det kan TTM2

> Før fakturering skal disse linjer kunne redigeres og eventuelt manuelt
> aggregeres. Så en færdiggenereret rapport uden mulighed for
> redigeringsmulighed er ikke rigtig gangbar.

Det kan TTM2 også.

Ebbe

Fra : Brian Gustavsen

Dato : 11-02-07 12:44

du kan prøve at kigge på dette her som dog er under udvikling, men så har du
da også mulighed for at påvirke det...

http://www.bmgsoftware.com/SC001.png

du kan kontakt mig på bg@gusse.net hvis du vil have en version

Fra : KasperCO

Dato : 13-02-07 13:13

Tak til jer begge. Jeg prøver at kigge på de to forskellige løsninger!

Mvh,
KasperCO