Summasummarum - udfordring
Fra : Nissen

Dato : 07-02-07 16:51

Hejsa

Mon der er nogen kan hjælpe.

Jeg er tidligere kørt på en betalt Pro licens, og samtidig har jeg kørt på
en prøve enterprise. Da jeg kunne se at at Enterprise var den rigtige licens
har opgraderet fra pro til Enterprise. Så langt så godt. Licenskoden er
modtaget og indtastet, og jeg er begyndt at fakturere i den nye version.
Dagen efter hvor jeg igen vil åbne regnskabet beder den om en adgangskode.

Hvad er nu det? JEg har ikke bedt om et adganskode.

Hvordan kommer jeg videre herfra.

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-07 19:05

"Nissen" <xx@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> adgangskode.
> Hvad er nu det? JEg har ikke bedt om et adganskode.

Mjaeh, det er der vist nok kun en der kan. Send en kopi (gerne
sikkerhedskopi) af dit regnskab til stones software. Adressen er "stone
snaffel-a stoneware i dk" (antispam transskriberet).

Se også mere på www.summarum.dk

--
mvh Karsten Madsen / Als IT
Sig Summa til dit kasseapparat www.alskassen.dk