PHP > Offline
Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-06-01 11:58

Haves:
Fin lille php/mysql applikation, hvor man kan vedligeholde nogle lister (fx
todo-lister, små kartoteker mm)
Ikke noget fancy, blot inddatering og uddatering

Ønskes:
exe-fil jeg kan smide på en diskette og dele ud til de folk der skal bruge
informationerne.
Nogle er uden netadgang og der er andre grunde der gør at online-adgang ikke
funker.

Har siddet og leget lidt med en excel/access kombination, men var ved at
kaste mig ud fra 4. sal pga det.

Har nogen andre ideer?

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-06-01 12:01

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> skrev i en
meddelelse news:9hkbbg$8b0$1@news.inet.tele.dk...
> exe-fil jeg kan smide på en diskette og dele ud til de folk der skal bruge
> informationerne.

exe-fil eller lign, skulle der have stået + at folk selv skal kunne tilføje
data til deres udgave.

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Rasmus E. Simonsen

Dato : 03-07-01 09:26

> [...]
ikke
> funker.
>
> Har siddet og leget lidt med en excel/access kombination, men var ved at

Tror ikke at du kan bruge MySQL her. Da MySQL skal være kørende for at
fungere. Jeg ville vælge en filbaseret løsning, men det kræver jo nok at
andet sprog end php.

/rs

Fra : Roar Skrydstrup Jens~

Dato : 05-07-01 13:15

> Tror ikke at du kan bruge MySQL her. Da MySQL skal være kørende for at
> fungere. Jeg ville vælge en filbaseret løsning, men det kræver jo nok at
> andet sprog end php.

Umiddelbart kræver det ikke noget andet sprog end php. Php har nogle
glimrende fil-funktionaliteter indbygget.

- Roar

Fra : Rasmus E. Simonsen

Dato : 05-07-01 13:41

> Umiddelbart kræver det ikke noget andet sprog end php. Php har nogle
> glimrende fil-funktionaliteter indbygget.

Ja, det har du ret i.

Men det løser stadig ikke offline-versionen, hvor der nok skal bruges et
andet sprog end PHP. (pga ingen http-server)

/rs

Fra : Jonas Delfs

Dato : 07-07-01 17:14

"Rasmus E. Simonsen" <rasmus@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

> Ja, det har du ret i.
>
> Men det løser stadig ikke offline-versionen, hvor der nok skal bruges et
> andet sprog end PHP. (pga ingen http-server)

GTK+ ?

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk
e72bd3e51a7937c87d28b85d677a97b2

Fra : Christian Iversen

Dato : 08-07-01 05:54

> Ja, det har du ret i.
>
> Men det løser stadig ikke offline-versionen, hvor der nok skal bruges et
> andet sprog end PHP. (pga ingen http-server)

Kunne man ikke redistribuere (i tilfældet med Win32-platformen), PHP.exe?

Jo det tror jeg nok man kunne!

Der er vel ingen der siger at man skal bruge PHP på en webserver, men det
kan være jeg tager fejl?

--
Regards, Christian Iversen [FIDUSO]
Flawless.Dk: [http://domains.flawless.dk]