MS Windows
briani 27239
en orginal xp pro key!!!
Fra : Michael J Hagelquist

Dato : 08-02-07 12:18

en orginal xp pro key!!!

please

tak michael skive mail den på mhskive@privat.dk

eller herinde hvis i gør det

hygge

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-02-07 13:16

Michael J Hagelquist skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> en orginal xp pro key!!!

Ja - det får man med, når man køber en XP Pro.

Jan

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 08-02-07 16:34

"Michael J Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> skrev i meddelelsen
> en orginal xp pro key!!!
> please

Send da lige en original Vista key til mig, kunne da godt bruge et par
stykker udover de to jeg allerede har BETALT for...! (Læs sætningen igen
hvis der er noget du ikke forstår, fx at man betaler for en org. key, og
dermed ikke giver den væk til nogle)

Hvad er det for et indlæg at komme med??? Jeg forstår ingenting.... !!!
Meget mærkeligt....

/ Jonas

Fra : Gamle

Dato : 08-02-07 17:33

Michael J Hagelquist wrote:
> en orginal xp pro key!!!
>
> please

Forkert gruppe.
Prøv dk.snak.vittigheder.

Mvh.
Torben

Fra : John V.

Dato : 08-02-07 22:00

"Michael J Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> en orginal xp pro key!!!
>
> please
>

> tak michael skive mail den på mhskive@privat.dk
>

> eller herinde hvis i gør det
>

> hygge

Jeg har en, men den bruger jeg selv!!
De kan købes hos din lokale edb-forhandler.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-02-07 22:14

"Michael J Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> skrev:
> en orginal xp pro key!!!
>
> please
>

> tak michael skive mail den på mhskive@privat.dk
>

> eller herinde hvis i gør det

Man må ikke håbe at det er hos Microsoft du søger job

http://ditcentrum.dk/forums/thread/1441.aspx

Karsten

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-07 22:38

"Karsten Jensen" <fhgytuhkjluokm@invalid> skrev i en meddelelse

> Man må ikke håbe at det er hos Microsoft du søger job
>
> http://ditcentrum.dk/forums/thread/1441.aspx
>

> Karsten

LOL......Godt set

mvh Ebbe

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-02-07 22:45

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> skrev:

> LOL......Godt set

Det tog såmænd kun 10 sek at copy/paste navn og email over i en Google
søgeboks. Man fatter ikke at folk skriver den slags indlæg, når man nu ved
at nuværende/kommende arbejdsgivere googler ansatte, eller evt. kommende
ansatte på livet løs.

Der er selvfølgelig også den mulighed at nogle har gjort sig muntre på
Michaels bekostning.

Mvh.

Karsten

Fra : Rado

Dato : 09-02-07 04:57

On Thu, 8 Feb 2007 22:44:44 +0100, "Karsten Jensen"
<fhgytuhkjluokm@invalid> wrote:

> [...]
>ansatte på livet løs.
>
>Der er selvfølgelig også den mulighed at nogle har gjort sig muntre på

Eller måske en anden der også søger stillingen...

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-02-07 20:46

> en orginal xp pro key!!!

sto49-re692-fjo837-ls946

Claus

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-02-07 01:06

Claus Tersgov skrev:

> sto49-re692-fjo837-ls946

Den er jo aktiveret i forvejen, så kan den ikke bruges
til så meget?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Klaus H

Dato : 10-02-07 10:22

> Den er jo aktiveret i forvejen, så kan den ikke bruges
> til så meget?

Men alligevel elegant afleveret

Klaus H

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 10-02-07 10:46

Allan Vebel wrote:

> Den er jo aktiveret i forvejen, så kan den ikke bruges
> til så meget?

Jojo. Det er firmaversion så mange kan bruge den samme
key.

mvh
Henning

Fra : KsNa

Dato : 10-02-07 12:49

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Den er jo aktiveret i forvejen, så kan den ikke bruges
> til så meget?

Du så ikke den "skjulte" besked der var i koden.

Mvh
Kim

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-02-07 14:31

On Sat, 10 Feb 2007 12:49:08 +0100, "KsNa" <KsNa@invalid.invalid>
wrote:

>Du så ikke den "skjulte" besked der var i koden.

...... eller måske gjorde han

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-02-07 03:31

Karsten Jensen skrev:

> ..... eller måske gjorde han

Jo, Claus Tersgovs humor er ikke at foragte, her ligner
vi hinanden en del - har vi det ikke skønt?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Søren Nielsen