Port forwarding ?
Fra : SpookiePower

Dato : 08-02-07 12:26

Jeg har en Zyxel P660R router som køre
videre ind i en linksys router og videre
til min computer.

Jeg køre et filedelingsprogam som ikke vil
virke. Programmet har fået adgang gennem
min firewall og jeg har forward'et en bestemt
port fra min linksys, men skal jeg også forwarde
en port fra min Zyxel til min linksys ?

Iøvrigt kan jeg ikke vælge af forwarde en TCP/UDP
port i min Zyxel router.

Nogle som kan hjælpe her ?

Fra : Madsen58

Dato : 08-02-07 18:33

SpookiePower wrote:
> [...]
> virke. Programmet har fået adgang gennem
> min firewall og jeg har forward'et en bestemt
> port fra min linksys, men skal jeg også forwarde

Ja

> Iøvrigt kan jeg ikke vælge af forwarde en TCP/UDP
> port i min Zyxel router.

Når du laver en port forward gælder både TCP/UDP.

Se:
http://www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/routertilslutning_og_indstillinger/zyxel_660r_61/port_forwarding/vejledning/
--
Hilsen Madsen

Fra : Andreas

Dato : 08-02-07 21:03

Jeg har også sådan en Zyxel router. Jeg skulle natte port 500 til en
bestemt IP adresse og sat nat op som man nu gør. Det virkede bare
ikke... jeg tjekkede at routeren kørte den sidste nye Cybercity
firmware men opdagede så at der lå en anden firmware til download hos
Zyxel.com... efter at have opgraderet routeren spillede min
portfarward med det samme!

Altså: CC firmware skoder

AND