Regex: flere matches pr. del-pattern?
Fra : Jonas Delfs

Dato : 07-02-07 23:29

Hej gruppe

Bag den kringlede titel gemmer sig følgende:

Jeg matcher en streng, der for nemheds skyld ser sådan ud:
og et pattern der ser (pseudo) sådan ud:

Det matcher fint, men i mit $matches array får jeg kun "string" og
"string3" - som om "string2" overskrives af sidstnævnte. Hvordan får jeg
adgang til alle tilfælde af "(<td>([^<]+)</td>)"? (der kan være mange,
og mit pattern er i virkeligheden mere komplekst, så jeg kan ikke skrive
det helt ud)

Nogen idéer?

På forhånd tak!

--