Databaseforbindelse
Fra : Thong Tri Nguyen

Dato : 30-06-01 11:21

Nogen som kender denne fejl

'Min Databaseforbindelse
Conn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath
("/asp_test/database/database.mdb")

'fejl
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open
registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x390 Thread 0x6f4
DBC 0x10bd484 Jet'.
/asp_test/Login/Login_Check.asp, line 19

/Thong

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-06-01 11:36

Thong Tri Nguyen wrote:

> [...]
> DBC 0x10bd484 Jet'.
> /asp_test/Login/Login_Check.asp, line 19

Jeg mener den kommer frem når din dataase er åben i et andet program
eller når du har for mange åbne forbindelser til din database. Tjeck om
du ikke har din DB åben i Access.
Med venlig hilsen
Lars