pc fra aldi
Fra : ole

Dato : 07-02-07 11:04

Hvad siger i til denne her ? Er den ok til prisen, og er kvaliteten
god nok ?

http://aldi.dk/index_dk.htm

Fra : ole

Dato : 07-02-07 11:06

On Wed, 07 Feb 2007 10:03:38 GMT, ole <ohj@removethiswebspeed.dk>
wrote:

>Hvad siger i til denne her ? Er den ok til prisen, og er kvaliteten
>god nok ?
>
>http://aldi.dk/index_dk.htm

Jeg prøver lige med et andet link. Prisen er ihvertfald kr. 4.999

http://www.medion.de/md8820/dk/flash.html

Hilsen
ole

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 07-02-07 12:54

"ole" <ohj@removethiswebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

For dyr.

Og det SKAL hedde Core 2 Duo.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-02-07 20:11

> For dyr.

Ævl!

Kom med eksempler som er præcis magen til og som er billigere!

> Og det SKAL hedde Core 2 Duo.

Endnu mere ævl!

Claus

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 07-02-07 12:56

> Hvad siger i til denne her ? Er den ok til prisen, og er kvaliteten
> god nok ?
>
> http://aldi.dk/index_dk.htm

http://www.hardware-test.dk/forum.asp?mode=traade&id=215851&emneID=2

indlæg #11...!

Der kan du se, hvad penge kan give dig..!

Fra : Henning

Dato : 07-02-07 14:58

On Wed, 7 Feb 2007 12:56:29 +0100, "-=* DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

>"ole" <ohj@removethiswebspeed.dk> skrev i en meddelelse

>http://www.hardware-test.dk/forum.asp?mode=traade&id=215851&emneID=2
>
>indlæg #11...!
>
>Der kan du se, hvad penge kan give dig..!

I indlægget henvises der til
http://www.topdata.dk/product.asp?product=3499&sub=287
Og så er vi tilbage i samme diskussion igen... Aldis maskine leveres
med en stor softwarepakke og tre års garanti. Skal du bare ha'
softwaren med til ovennævnte maskine, skal du lige lægge 2.000,- mere.
Så du kan ikke sammenligne de to maskiner!

Fra : Skovtrolden

Dato : 07-02-07 16:32

Enig
det er et godt køb

Fra : kk

Dato : 07-02-07 19:57

"ole" <ohj@removethiswebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad siger i til denne her ? Er den ok til prisen, og er kvaliteten
> god nok ?
>
> Hej,
Jeg har haft en tilsvarende maskine, Medion SYS 4403.03 (DK), fra ALDI i ca
2 år, og den har ikke givet anledning til problemer. Dertil kommer at
supporten er glimrende, nem opdatering af drivere mv. Goft køb.
mvh
kk

Fra : Janner

Dato : 07-02-07 19:59

"ole" <ohj@removethiswebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad siger i til denne her ? Er den ok til prisen, og er kvaliteten
> god nok ?
>
> http://aldi.dk/index_dk.htm

Jeg har samme model fra Aldi blot en version tidligere med win XP, har
opgraderet grafikkortet til et bedre da jeg spiller en del BF ..

Kanon maskine har intet at udsætte på den tværtimod .........

trækker du prisen for Win Vista fra er maskinen jo et helt røver køb .......
og pen det skal nok ikke hedde pen D Core 2 Duo hvis man skal ha' det
nyeste.... Mne kan man nøjes bare med lidt mindre r der IMHO meget meget pc
for pengene... Den kører 100% stabilt og herligt lydløs ... og så den lige
til tage ud af æsken og sætte strøm til så spiller det hele.

/Jan

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-02-07 20:15

> Hvad siger i til denne her ? Er den ok til prisen, og er kvaliteten
> god nok ?

Ja, det er en fremragende maskine, og uanset hvad diverse fjolser her i
gruppen ellers påstår, så kan du IKKE finde en tilsvarende maskine
billigere.

Jeg har købt og haft fingre i mange af Aldi's maskiner, og det er generelt
en høj kvalitet i forhold til prisen. Jeg har selv een af dem fra sidste
gang til 3995, - og så har jeg en Medion fra TDC.

Så den kan du roligt købe.

Claus

Fra : ole

Dato : 07-02-07 20:41

On Wed, 7 Feb 2007 20:14:52 +0100, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

> [...]
>en høj kvalitet i forhold til prisen. Jeg har selv een af dem fra sidste
>gang til 3995, - og så har jeg en Medion fra TDC.

Mange tak for input'sene, - den vil jeg købe. Men hvad siger i til den
externe HD, man kan købe og anbringe ovenpå den.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-02-07 03:25

> Mange tak for input'sene, - den vil jeg købe. Men hvad siger i til den
> externe HD, man kan købe og anbringe ovenpå den.

Den er ok. Jeg smadrede en af dem, fordi jeg tiltede kabinettet mens den sad
på toppen. Den røg på gulvet mens den kørte, så den døde øjeblikkeligt!

Den tåler nok ikke mange knubs, fordi den er af aluminium som sidder meget
tæt om disken. Der er min Maxtor Personal Storage en del bedre, fordi der er
meget mere luft rundt om selve disken. Men kabinettet er også meget større.

SATA diskene bliver ret varme, og det er nok også derfor, at kabinettet er
af aluminium.

Claus

Fra : Mejer

Dato : 09-02-07 15:59

jo det ser sgu billigt ud, ikke engang der hvor jeg plejer at købe kan de
være med -
http://www.compumail.dk/comp_grund_konfig.php?konfig_id=45&opt=33&type=computere

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-02-07 13:04

> jo det ser sgu billigt ud, ikke engang der hvor jeg plejer at købe
> kan de være med -

Det er egentlig ikke så underligt. Medion omsætter for mellem 13-15
milliarder om året, så det giver jo nogle gode rabatter her og der..

Claus