|
| Flytning fra Unotel tager en måned Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 05-02-07 19:24 |
|
Hej alle
En lille oplysning:
Jeg har i dag modtaget mails fra Unotel der bekræfter mine
opsigelser og fortæller at flytningen sker d. 4/3.
Det tog 10 dage fra Telmore til Unotel.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/
| |
Anders \(6400\) (05-02-2007)
| Kommentar Fra : Anders \(6400\) |
Dato : 05-02-07 19:27 |
|
Står der ikke på deres hjemmeside, at de kan lukke din konto med det samme ?
Er selv Unotel kunde, men overvejer kraftigt at skifte tilbage til Telmore
igen...
Gider ikke deres taksering pr. sek. når Telmore taks. pr. minut.
A
"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:1k4rq54cp3vq9.15db4ixf08e3s.dlg@40tude.net...
> Hej alle
>
> En lille oplysning:
> Jeg har i dag modtaget mails fra Unotel der bekræfter mine
> opsigelser og fortæller at flytningen sker d. 4/3.
>
> Det tog 10 dage fra Telmore til Unotel.
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/
| |
BorreBoy (05-02-2007)
| Kommentar Fra : BorreBoy |
Dato : 05-02-07 20:18 |
|
"Anders (6400)" <helthen@iskoven.dk> skrev i en meddelelse
news:45c776dc$0$4154$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Står der ikke på deres hjemmeside, at de kan lukke din konto med det samme
> ?
>
> Er selv Unotel kunde, men overvejer kraftigt at skifte tilbage til Telmore
> igen...
> Gider ikke deres taksering pr. sek. når Telmore taks. pr. minut.
Øhh vil du hellere takseres pr. minut frem for pr. sekund? Det kan da kun
blive dyrere for dig...
| |
Nicolai L (05-02-2007)
| Kommentar Fra : Nicolai L |
Dato : 05-02-07 20:47 |
|
"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
news:45c782ee$0$4159$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Øhh vil du hellere takseres pr. minut frem for pr. sekund? Det kan da kun
> blive dyrere for dig...
Det afhænger da af flere forhold. Hos Tele2 er minuttaksten for
minuttaksering billigere end minuttaksten for sekundtaksering, så ahr man
mange lange samtaler bliver det vel ikke dyrere.
Nicolai
| |
Anders \(6400\) (05-02-2007)
| Kommentar Fra : Anders \(6400\) |
Dato : 05-02-07 20:59 |
|
Hvordan det ?
Da Telmore taksere pr. minut. og Unotel taskerer pr. sek, så giver det nok
sig selv.
A
"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
news:45c782ee$0$4159$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> "Anders (6400)" <helthen@iskoven.dk> skrev i en meddelelse
> news:45c776dc$0$4154$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>> Står der ikke på deres hjemmeside, at de kan lukke din konto med det
>> samme ?
>>
>> Er selv Unotel kunde, men overvejer kraftigt at skifte tilbage til
>> Telmore igen...
>> Gider ikke deres taksering pr. sek. når Telmore taks. pr. minut.
>
> Øhh vil du hellere takseres pr. minut frem for pr. sekund? Det kan da kun
> blive dyrere for dig...
>
| |
Ivan V. Klattrup (05-02-2007)
| Kommentar Fra : Ivan V. Klattrup |
Dato : 05-02-07 21:14 |
|
Anders (6400) skrev:
>Da Telmore taksere pr. minut. og Unotel taskerer pr. sek, så giver det nok
>sig selv.
telmore takserer da både pr minut og pr sekund
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk
| |
PSD (06-02-2007)
| Kommentar Fra : PSD |
Dato : 06-02-07 19:34 |
|
Hej.
> Da Telmore taksere pr. minut. og Unotel taskerer pr. sek, så giver det nok
> sig selv.
Ja, det gør det jo, men fortæl hvad det er DU mener, for du er helt sikkert
forkert på den min ven......
--
Peter
| |
Frank R. (05-02-2007)
| Kommentar Fra : Frank R. |
Dato : 05-02-07 21:55 |
|
On Mon, 5 Feb 2007 19:26:31 +0100, "Anders \(6400\)"
<helthen@iskoven.dk> wrote:
>Står der ikke på deres hjemmeside, at de kan lukke din konto med det samme ?
>
Jo, men hvis du har penge på kontoen som du vil have udbetalt gør de
det først efter 30 dage.
3.2. Kunden vil ved opsigelse få returneret evt. forudbetalte beløb
ca. 30 dage efter UnoTels modtagelse af opsigelsen. Kundens betaling
for oprettelsesgebyret refunderes dog ikke ved almindelig opsigelse.
--
Hilsen
Frank
| |
PSD (06-02-2007)
| Kommentar Fra : PSD |
Dato : 06-02-07 19:32 |
|
Hej.
Unotel har da altid afregnet pr. sekund, at du så først opdager dette nu, er
da din egen sag...... *LOL*
--
Peter
| |
Carsten Riis (05-02-2007)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 05-02-07 22:13 |
|
Bertel Lund Hansen skrev den 05-02-2007 19:24:
> Hej alle
>
> En lille oplysning:
> Jeg har i dag modtaget mails fra Unotel der bekræfter mine
> opsigelser og fortæller at flytningen sker d. 4/3.
>
> Det tog 10 dage fra Telmore til Unotel.
>
Hvad er dit opsigelsesvarsel hos Unotel?
Hvad er opsigelsesvarsel hos Telmore?
--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.
| |
Mikkel Westh [2740] (05-02-2007)
| Kommentar Fra : Mikkel Westh [2740] |
Dato : 05-02-07 23:45 |
|
Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> wrote:
> Hej alle
>
> En lille oplysning:
> Jeg har i dag modtaget mails fra Unotel der bekræfter mine
> opsigelser og fortæller at flytningen sker d. 4/3.
>
> Det tog 10 dage fra Telmore til Unotel.
Jeg har netop også flyttet fra Unotel til Telmore, men det var inden
Unotel lavede prisændringer. Serviceniveauet jeg fik dér, var langt
under, hvad jeg er vant til. Unotel syltede sagen i en måned, og da jeg
rykkede 3. gang uden at der skete noget, ringede jeg til Telmore, som
kunne se, Unotel havde registreret opsigelsen, men ikke ville komme ud
med en dato for flytningen. Det ringede han (fra Telmore) så og spurgte
til, og han fik en dato.
På den pågældende dato lukkede Unotel så for mobilen, men havde ikke
overdraget telefonnummeret til Telmore.
Oplevede præcis det samme, da vi i husstanden skiftede fra TDC til
Fullrate ADSL i december.
--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.
| |
Claus Og Helle (06-02-2007)
| Kommentar Fra : Claus Og Helle |
Dato : 06-02-07 07:20 |
|
unotel er bare de langsomste,jeg og konen er lige skiftet fra unotel til
telia,der giuk 2 mdr med mit abb men konens er stadig ikke skiftet,vi går
snart ind i 3 mdr.Så vi har helt opgivet at ringe til unotel.
--
Manden og Konen
"Mikkel Westh [2740]" <mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:1ht35ue.12hs5jd6fp84aN%mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com...
> Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> wrote:
>
>> Hej alle
>>
>> En lille oplysning:
>> Jeg har i dag modtaget mails fra Unotel der bekræfter mine
>> opsigelser og fortæller at flytningen sker d. 4/3.
>>
>> Det tog 10 dage fra Telmore til Unotel.
>
> Jeg har netop også flyttet fra Unotel til Telmore, men det var inden
> Unotel lavede prisændringer. Serviceniveauet jeg fik dér, var langt
> under, hvad jeg er vant til. Unotel syltede sagen i en måned, og da jeg
> rykkede 3. gang uden at der skete noget, ringede jeg til Telmore, som
> kunne se, Unotel havde registreret opsigelsen, men ikke ville komme ud
> med en dato for flytningen. Det ringede han (fra Telmore) så og spurgte
> til, og han fik en dato.
> På den pågældende dato lukkede Unotel så for mobilen, men havde ikke
> overdraget telefonnummeret til Telmore.
>
> Oplevede præcis det samme, da vi i husstanden skiftede fra TDC til
> Fullrate ADSL i december.
>
> --
> Mvh. Mikkel Westh
> Ved direkte mail - fjern fælden.
| |
Lars C (06-02-2007)
| Kommentar Fra : Lars C |
Dato : 06-02-07 10:45 |
|
Claus Og Helle skrev:
>unotel er bare de langsomste,jeg og konen er lige skiftet fra unotel til
>telia,der giuk 2 mdr med mit abb men konens er stadig ikke skiftet,vi går
>snart ind i 3 mdr.Så vi har helt opgivet at ringe til unotel.
Det er Telia du skal have fat i. De skal kontakte Unotel og få at vide
hvad der er gået galt med porteringen. Havde samme problem da jeg
skulle skifte fra Telia til Telmore. Der var det Telia der syltede
sagen, og der gik 5 måneder før jeg kunne bruge Telmore.
--
Lars C
| |
Carsten Riis (06-02-2007)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 06-02-07 20:03 |
|
Claus Og Helle skrev den 06-02-2007 07:20:
> unotel er bare de langsomste,jeg og konen er lige skiftet fra unotel til
> telia,der giuk 2 mdr med mit abb men konens er stadig ikke skiftet,vi går
> snart ind i 3 mdr.Så vi har helt opgivet at ringe til unotel.
>
Det er Telia du skal kontakte i forbindelse med portering til Telia.
jf. betingelserne skal du have fat i mobilprivat@telia.dk eller
mobilerhverv@telia.dk afhængig af om du taler privat eller erhverv.
hvad slags problemer er der i porteringerne?
Fx har du oplyst dit Unotel SIMkort-nummeret på de fuldmagter du har
givet Telia? Hvad med korrekt "ejer" af nummeret?
Du skriver, at nummeret er din kones. Er det sådan, at det er din kone
som "ejer" nummeret hos Unotel? så skal fuldmagten være med din kones
oplysninger.
Uanset om det dig eller din kone som "ejer" af nummeret hos Telia.
Der kan ske de underligste ting i forbindelse med porteringer.
--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.
| |
Jesper Hansen (07-02-2007)
| Kommentar Fra : Jesper Hansen |
Dato : 07-02-07 16:33 |
|
"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:1k4rq54cp3vq9.15db4ixf08e3s.dlg@40tude.net...
> Hej alle
>
> En lille oplysning:
> Jeg har i dag modtaget mails fra Unotel der bekræfter mine
> opsigelser og fortæller at flytningen sker d. 4/3.
>
> Det tog 10 dage fra Telmore til Unotel.
Hej
Jeg har i dag fået besked fra Unotel om at vi bliver flyttet den 14/2,
dejligt.
Jeg skifter til CBB og sendte nummerflytningen den 3/2, så må vi så se om
det går smertefrit.
Venlig hilsen
Jesper c",)
| |
Per Thomsen (08-02-2007)
| Kommentar Fra : Per Thomsen |
Dato : 08-02-07 08:24 |
|
>> En lille oplysning:
>> Jeg har i dag modtaget mails fra Unotel der bekræfter mine
>> opsigelser og fortæller at flytningen sker d. 4/3.
>>
>> Det tog 10 dage fra Telmore til Unotel.
>
> Hej
>
> Jeg har i dag fået besked fra Unotel om at vi bliver flyttet den 14/2,
> dejligt.
>
> Jeg skifter til CBB og sendte nummerflytningen den 3/2, så må vi så se om
> det går smertefrit.
>
Det var godt nok hurtigt. Normalt siger teleselskaberne 4 - 6 uger, men det
er ikke unormalt med 10 uger.
Per
| |
Carsten Riis (08-02-2007)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 08-02-07 23:10 |
|
Per Thomsen skrev den 08-02-2007 08:24:
> Det var godt nok hurtigt. Normalt siger teleselskaberne 4 - 6 uger, men det
> er ikke unormalt med 10 uger.
Og det ved du hvor fra?
--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.
| |
Per Thomsen (09-02-2007)
| Kommentar Fra : Per Thomsen |
Dato : 09-02-07 14:50 |
|
>> Det var godt nok hurtigt. Normalt siger teleselskaberne 4 - 6 uger, men
>> det er ikke unormalt med 10 uger.
>
> Og det ved du hvor fra?
Har snart prøvet de fleste selskaber. Så det er den erfaring jeg har fra
deres respektive 'afskedsbreve'.
Per .o)
| |
Carsten Riis (09-02-2007)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 09-02-07 22:10 |
|
Per Thomsen skrev den 09-02-2007 14:50:
>>> Det var godt nok hurtigt. Normalt siger teleselskaberne 4 - 6 uger, men
>>> det er ikke unormalt med 10 uger.
>> Og det ved du hvor fra?
>
> Har snart prøvet de fleste selskaber. Så det er den erfaring jeg har fra
> deres respektive 'afskedsbreve'.
>
dvs. du har ikke erfaring med hvor mange porteringer som går
gnidningsløst igennem....kun at dine var besværlige.
Kender du til årsagen til forsinkelserne?
--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.
| |
Per Thomsen (12-02-2007)
| Kommentar Fra : Per Thomsen |
Dato : 12-02-07 08:24 |
|
>>>> Det var godt nok hurtigt. Normalt siger teleselskaberne 4 - 6 uger, men
>>>> det er ikke unormalt med 10 uger.
>>> Og det ved du hvor fra?
>>
>> Har snart prøvet de fleste selskaber. Så det er den erfaring jeg har fra
>> deres respektive 'afskedsbreve'.
>>
>
> dvs. du har ikke erfaring med hvor mange porteringer som går gnidningsløst
> igennem....kun at dine var besværlige.
Hvor skrev jeg de var besværlige?
Jeg er faktisk blever positivt overrasket de fleste gange.
> Kender du til årsagen til forsinkelserne?
Min erfaring siger mig, at det typisk var når jeg skulle skifte net, at det
tog lidt længere tid.
Per
| |
Carsten Riis (13-02-2007)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 13-02-07 10:33 |
|
Per Thomsen skrev den 12-02-2007 08:24:
>>>>> Det var godt nok hurtigt. Normalt siger teleselskaberne 4 - 6 uger, men
>>>>> det er ikke unormalt med 10 uger.
>>>> Og det ved du hvor fra?
>>> Har snart prøvet de fleste selskaber. Så det er den erfaring jeg har fra
>>> deres respektive 'afskedsbreve'.
>>>
>> dvs. du har ikke erfaring med hvor mange porteringer som går gnidningsløst
>> igennem....kun at dine var besværlige.
>
> Hvor skrev jeg de var besværlige?
at de tager længere tid end 4-6 uger, men tager 10.
Det vil jeg da kalde besværlig.
> Jeg er faktisk blever positivt overrasket de fleste gange.
>
>> Kender du til årsagen til forsinkelserne?
>
> Min erfaring siger mig, at det typisk var når jeg skulle skifte net, at det
> tog lidt længere tid.
>
Det var nu mere årsagen til porteringens forsinkelse.
Var det papirarbejdet på tværs af selskaberne?
Var det forkert udfyldte papirer? fx kontraktansvarlig eller simkort
Selve netværksskiftet er ret irrelvant i forbindelse med portering. Kun
når du har haft "kontaktbesvær" til en bestemt operatørs kunders numre.
Men det opdager man først når porteringen er sket.
--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.
| |
Per Thomsen (13-02-2007)
| Kommentar Fra : Per Thomsen |
Dato : 13-02-07 13:04 |
|
> at de tager længere tid end 4-6 uger, men tager 10.
>
> Det vil jeg da kalde besværlig.
Jeg ved ikke om jeg vil kalde det besværligt. Jeg havde jo en telefon der
virkede. At den så rent teknisk stadig var hos den gamle udbyder, generede
mig ikke.
>
>>> Kender du til årsagen til forsinkelserne?
>>
>> Min erfaring siger mig, at det typisk var når jeg skulle skifte net, at
>> det tog lidt længere tid.
>>
>
> Det var nu mere årsagen til porteringens forsinkelse.
>
> Var det papirarbejdet på tværs af selskaberne?
> Var det forkert udfyldte papirer? fx kontraktansvarlig eller simkort
>
> Selve netværksskiftet er ret irrelvant i forbindelse med portering.
Rent teknisk har du måske ret. Men skift fra Sonofon til Unotel tog 8 uger.
Ligeledes min datters flytning fra Sonofon til Telmore.
En anden datter fra TDC til Telmore: 4 uger.
Min nuværende flytning fra Unotel til Telmore er berammet til 4 uger.
En flytning fra Sonofon til Telia 6 uger. Retur 10 uger.
Det er derfor jeg skrev jeg som jeg gjorde mht net.
Per
| |
Carsten Riis (14-02-2007)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 14-02-07 16:29 |
|
Per Thomsen skrev den 13-02-2007 13:03:
> Rent teknisk har du måske ret.
Ikke måske!
> Men skift fra Sonofon til Unotel tog 8 uger.
hvor fx Unotel har været nogen administrative snegle og derfor sonofon
ikke kunne godtage porteringen i uge 4, med de 30 dages varsel...det
giver rundt regnet 8 uger.
> Ligeledes min datters flytning fra Sonofon til Telmore.
Igen.....det kan være, at Telmore har glemt at skrive simkort-nummeret
på blanketten og derfor har været nød til at gentage forespørgslen i uge 4.
som igen giver 30 dages opsigelsesvarsel. og vi er igen op på de 8 uger.
Det kan også være, at du var indenfor binding og man først kunne godtage
opsigelsen ved bindingens udløb.
> En anden datter fra TDC til Telmore: 4 uger.
En gnidningsløs overgang....har intet med netværket at gøre
> Min nuværende flytning fra Unotel til Telmore er berammet til 4 uger.
igen en gnidningsløs overgang....har igen intet med netværket at gøre.
> En flytning fra Sonofon til Telia 6 uger. Retur 10 uger.
>
og der har vi det igen...... hvad var årsagen!......netværket er ikke
årsagen.
> Det er derfor jeg skrev jeg som jeg gjorde mht net.
Det forklarer stadig ikke årsagerne til problemerne med porteringerne.
Du tror, at det har noget med nettet at gøre.......men det er der ikke!
Du er meget velkommen til at sende mig mobilnumrene pr. email, så skal
jeg gerne undersøge den reelle årsag til forsinkelserne.
--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.
| |
Ukendt (07-02-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 07-02-07 19:40 |
|
> Hej alle
>
> En lille oplysning:
> Jeg har i dag modtaget mails fra Unotel der bekræfter mine
> opsigelser og fortæller at flytningen sker d. 4/3.
>
> Det tog 10 dage fra Telmore til Unotel.
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/
>
Hvad med M1 ?
Er de ikke bare super gode? Lyder som godt alternativ til alle os, der skal
væk fra Unotel
M1 skriver:
"
M1 er enkel og billig mobiltelefoni.
M1 har en fast lav minutpris - så enkelt er det!
Ikke noget med, at det er billigere efter kl. 18:00 og endnu billigere efter
kl. 24:00 Nej !
M1 har én fast lav pris på 43 øre/min.
Træt af indviklede regninger?
Så flyt dit nr. GRATIS til M1 - Det får du med:
a.. GRATIS oprettelse
b.. GRATIS forsendelse af SIM-kort
c.. 200 minutters GRATIS taletid
d.. Fri Tale - ring til 0 øre/min. M1 til M1
e.. INTET Mindsteforbrug
f.. 150 GRATIS webSMS pr. måned
g.. 200 kr. Ringetoner & Logo'er
"
| |
Lars C (07-02-2007)
| Kommentar Fra : Lars C |
Dato : 07-02-07 20:33 |
|
Flemming skrev:
>
>Hvad med M1 ?
>Er de ikke bare super gode? Lyder som godt alternativ til alle os, der skal
>væk fra Unotel
>
M1 er et spammerfirma.
--
Lars C
| |
Per Thomsen (08-02-2007)
| Kommentar Fra : Per Thomsen |
Dato : 08-02-07 08:27 |
|
>>
>> En lille oplysning:
>> Jeg har i dag modtaget mails fra Unotel der bekræfter mine
>> opsigelser og fortæller at flytningen sker d. 4/3.
>>
>> Det tog 10 dage fra Telmore til Unotel.
>>
>> --
>> Bertel
>> http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/
>>
>
> Hvad med M1 ?
> Er de ikke bare super gode? Lyder som godt alternativ til alle os, der
> skal væk fra Unotel
>
> M1 skriver:
> "
> M1 er enkel og billig mobiltelefoni.
> M1 har en fast lav minutpris - så enkelt er det!
> Ikke noget med, at det er billigere efter kl. 18:00 og endnu billigere
> efter kl. 24:00 Nej !
>
> M1 har én fast lav pris på 43 øre/min.
Pr. min. M1 er minuttakseret. Og har en opkaldsafgift på 50 øre.
Så ved lange samtaler kan det være ok.
Per
| |
Bertel Lund Hansen (08-02-2007)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 08-02-07 10:53 |
| | |
Frank R. (08-02-2007)
| Kommentar Fra : Frank R. |
Dato : 08-02-07 14:43 |
|
On Wed, 7 Feb 2007 19:39:45 +0100, "Flemming" <test> wrote:
>
>Hvad med M1 ?
>Er de ikke bare super gode? Lyder som godt alternativ til alle os, der skal
>væk fra Unotel
>
Som en Per Thomsen skriver, taksterer de pr min.
En anden vigtig ting er, hvis man bruger sin telefonsvarer, at man
betaler for at andre folk ligger beskeder.
Og hvis man vil se nummeret på den der ringer, skal man have deres
SERVICEPAKKE til 39 kr om måneden. Dog kun på Prisbasker abb.
http://m1.dk/prices.php
Hilsen
Frank.
| |
Per Thomsen (08-02-2007)
| Kommentar Fra : Per Thomsen |
Dato : 08-02-07 14:52 |
|
> En anden vigtig ting er, hvis man bruger sin telefonsvarer, at man
> betaler for at andre folk ligger beskeder.
Så til hest, det havde jeg ikke set. Det kan man da kalde en betalt service
:)
Per
| |
Michael Kjærsgård (09-02-2007)
| Kommentar Fra : Michael Kjærsgård |
Dato : 09-02-07 23:30 |
|
> g.. 200 kr. Ringetoner & Logo'er
Vær i den forbindelse opmærksom på at du selv skal afmelde den hersens
"FunBox" efter 2 måneder.. Ellers hæver de 35 kr./mnd. derefter..
Deres påmindelses-SMS om at "Du skal snart tanke op" sender de ved 25
kr. tilbage på kontoen... Er man så ikke vågen lukkes telefonen udgående
uden varsel når de så opkræver for ovennævnte FunBox..
JA, jeg taler af erfaring ;)
--
Michael
| |
|
|